MAT

TulleHøna

Forumet er livet
Det er vel ikke bare jeg som sliter med matlyst??
hvis alle kan dele EN (eller fler) oppskrift på noe dere liker for tiden, så kanskje vi alle får litt inspirasjon!? :)

Jeg har slitt så himla mye med den maten, det begynner heldigvis å bli litt bedre nå. Men det er litt forskjellig dag fra dag hva jeg får ned eller faktisk i det hele tatt har lyst på. Verste jeg vet er å dra på butikken, det lukter så mye rart der inne, de har også ferskvare disk og det er helt grusomt å bare gå forbi.

Det har gått mest i brødskive og pålegg egentlig. I dag spiste jeg faktisk karbonade og salat!

Anbefaler smoothie til frokost :) jeg er mega kvalm på morgenen, Orker ingenting, men en smoothie på vei til jobb er perfekt for meg :)

Jeg takler ikke skiver.. de vokser i munnen.. så jeg spiser ryvita knekkebrød med leverpostei eller makrell til frokost, lunsj og kvelds :P Til middag i dag spiste jeg potet og fiskegrateng med smeltet smør. Spiser også mye fiskekaker og kjøttkaker (men spiser mest potet og saus :P) synes potet med saus er godt og lett å få ned :) 

Spiser også masse potet med saus til middag.. en av de få tingene som
er lett å få ned..
Frityrmat får eg brekkninger bare av å skrive om det...

Så her går det i poteter med saus litt grønnsaker og kjøtt.
Helst koteletter eller steik hehe

Ellers går det i druer, appelsinjuice, og hatting rundstykker med smør på..

Back
Topp