Mat

Mailykke2

Forelsket i forumet
Heia:) Er det noen andre enn meg som sliter med matlysten? Jeg har igrunn uke lyst på noe, sliter mest med middagsmat.. Det jeg kan ha lyst på er mest fastfood... Noen som har tips til hva jeg kan få i meg? Er litt småredd den lille ikke får alt av næring som den skal:S

Heleneholt skrev:
Heia:) Er det noen andre enn meg som sliter med matlysten? Jeg har igrunn uke lyst på noe, sliter mest med middagsmat.. Det jeg kan ha lyst på er mest fastfood... Noen som har tips til hva jeg kan få i meg? Er litt småredd den lille ikke får alt av næring som den skal:S

Jeg!! Siden uke 6 ca, med noen gode momenter.....
Har ikke spist vanlig middag i mange uker, men prøver litt hver gang da.
De siste dagene får jeg litt mer i meg igjen, og ellers har jeg klart å spise ting som en knekkebrød med ost, pommes frites, litt 40% mindre fett potetgull (med takk til tipsen av Ida82), og kiwi, men den kastet jeg opp fredag, så nå vil jeg ikke ha dem mer :)

Bare prøv så mye du klarer, og du må presse deg selv litt og, det kjenner jeg iallfall, fordi magen er så tomt, er det ikke mye som frister.
Og selv om du bare klarer å spise fastfood, det er jo bedre enn ingenting???

Får ikke i meg stort med mat selv om dagen og har hver urolig for at ungen ikke skal få det den trenger. Men legen min har sagt det at babyn er det ikke noe farlig med for den for i seg det den trenger uansett, men det er deg det går utover. For man blir jo trøtt og sliten, svimmel og orker ingenting når man ikke får i seg noe mat. Her er det popcorn det går i om dagen. Klarer ikke å få i meg mye annet. Ellers har jeg funnet ut at paien i frysedisken på rema 1000 ikke var så ille og jeg klarte faktisk og holde det nede. Tok litt salat ved sina så hvips fikk jeg i meg litt mer enn jeg vanlig hvis gjør. Det er bare å prøve seg frem litt . Du finner etter hvert ut hva du klarer og orker å spise. Tørre riskjekks gikk også bra her med salt. Ellers er det ikke stort som frister her ikke middag, ikke snacks eller sjokolade. Og hvertfall ikke brødmat. Da er det ikke mye igjen å velge blant. Lykke til med utforskingen av hva du orker å spise. Mitt råd til deg er hvertfall hvis du går i butikken og det er noe du ser som du bare må ha så kjøp det. Kanskje du brått finner noe du ikke har likt før som du brått liker mens du er gravid.

Var like dan sist og fikk en unge på 4,3 kg så det er godt tegn på at ungen får i seg det den trenger uansett :P

Back
Topp