Mat.

hb77

Elsker forumet
Hva slags pålegg er populært hos deres små nå? Og hva slags middager gir dere (hjemmelagde middager)? Her er det populært med servelat og gulost. Hun synes det er stas å plukke av pålegget, spise det, og kaste brødbitene på gulvet. Ellers er det populært med leverpostei med agurk. Ang middager går det mest i kjøpte glass, men hun får hjemmelaget når jeg har mulighet til det. :) Bruker dere smør/margarin på brødet? :)

Takk for svar! :)

Vi liker omtrent ingenting. Nemlig! Fruktglass er topp. Pasta italienne fra Hipp er helt topp. Grøt fra Hipp er helt topp. Og det var vel det... Brød spiser han periodevis, med leverpostei. Prøver jeg å variere sultestreiker han. Gir jeg han enn annen type middagsglass brekker han seg og spyspruten står ut over bordet. Men akkurat nå spiser han litt brød igjen. Men kanskje bare et par biter. Han må gjerne underholdes mens han spiser, med mindre det er noe han er veldig glad i. I dag fikk han middagsglass med poteter, mais og et eller annet. Han var veldig sulten, så en tredjedel av glasset gled rett ned. Så bare grein han. Da måtte han ha noe å leke med for at jeg skulle lure i han resten. Men han har veldig appetitt altså. Så lenge han liker maten.

av pålegg på sjevå så pleie han å spisa  leverpostei,kaviar,prim og smøreost og av middager så får han hjemmelaga middag me forskjellige grønnsaker, fisk av foskjellige typer(laks,torsk,fiskepudding,fiskeboller,fiskegrateng,fiskekaker, mager svinekjøddeig,karbonadekjøttdeig, lam ,pølsa og kyllingfile

ellers så får han disse frukbegrer/glass youghurt naturell me sviskepure/blåbærpure og havregryn, vanlig frukt består av banan,druer og eple for d meste

Leverpostei med aguruk, kaviar, makrell i tomat og de smøre ostene jeg har servert.

Her får hu både middagsglass fra Hipp og hjemmelaget når det passer seg.

Spiser alt hu får servert. Glad i  fiskepudding, potet og hvit saus.

Smøreost, leverpostei og prim er poplulært her. Har ikke prøvd å ha så mye mer på skiva, jeg går kun for pålegg som sitter fast, for av erfaring etter edlste så er det bare pålegget som blir spist om de kan, hehe. Han spiser egentlig det meste han får servert, og hiver resten på gulvet når han er mett... Men leverpostei måtte vi prøve noen ganger før han likte det.

Av middag spiser han det samme som vi spiser. Og han spiser den selv, med midre det er suppe eller grøt.
Hadde fiskeboller for et par dager siden, og det var han kjempeglad i. Og ikke minst klemme de istykker så fiskebollene tøt ut mellom fingrene...  Haha, han hadde et uttrykk som var helt utrolig, helt fasinert. Gøy å grise med mat gitt.

makrell i tomat+ prim bruker vi her,men hun er ikke så glad i skiver!!og spiser mest hjemmelaget mat til middager,og til kveld får hun middagsglass fra hipp(spiser bare hipp sine nesten)for hun har sluttet med grøt og som sagt spiser hun veldig lite skiver.sliter med å få mat i hun,veldig kresen,og har ikke så god matlystemoticon

Her går det bare i middagsglass, frukt og grøt enda. Hun liker IKKE brødskiver, har prøvd med forskjellig pålegg og uten, men nei...
Kavring spiser hun da

Back
Topp