Mat..

Barebea84

Betatt av forumet
jeg fikk så lyst på pannekaker idag... [:)]

men saken er den, at når vi lager pannekaker, så pleier vi å ha fårspølse på den ene siden.. (Vi har røre i panna, legger på fårepølse, sånn at den skal feste seg i den siden som ennå ikke er stekt, så snur vi den og steker på den andre siden, den med pølse på..)
Hvordan er det å spise når en er gravid..? Skal vel helst ikke spise fårepølse.. men når jeg steker den noen minutter..? [8|]

Åh nå fikk jeg lyst på pannekaker jeg å [:)]

Nå er ikke jeg noen ekspert på det med mat, men etter hva jeg har hørt er det greit så lenge det stekes/varmebehandles [:D]

Håper noen andre kan svare bedre enn meg . Og at du kan nyte pannekakene dine MED fårepølse [:)]

ORIGINAL: kricam

Åh nå fikk jeg lyst på pannekaker jeg å [:)]

Nå er ikke jeg noen ekspert på det med mat, men etter hva jeg har hørt er det greit så lenge det stekes/varmebehandles [:D]

Håper noen andre kan svare bedre enn meg . Og at du kan nyte pannekakene dine MED fårepølse [:)]

hehe.. Jeg såg en tråd inne på generell om pannekaker, og da fikk jeg så lyst på! hehe.. [:D]

Ja, har hørt at hvis de stekes/varmebehandles, så går det bra.. Hmm... Jeg veit ikke.. [8|]

Steker du det godt så kan jeg ikke fatte hva som er så farlig med det..
Jeg hadde gjort det.
Men må understreke igjen at jeg ikke er noen ekspert på det felte her altså [:)]

må du huske at om du slenger fårepølse på pizzaen så får du samme "problem"
som igjen ikke blir noe problem då fårepølsen blir varmebehandlet.
kos deg med pannekaker med førepølse...

okei.. men da tenker jeg at det blir det til middag idag!! [:D] gleder meg!! [:D]

Meeen.. hvorfor skal vi egentlig ikke spise sånt? Hva kan skje? [8|]

Jeg lurte på det samme om spekeskinke her om dagen. Og da fikk jeg vite at sålenge den har vært frosset i mer enn -20 grader i 24 timer først så er det greit å spise.
Så det burde jo være akkurat det samme om du gjør det eller steker den.

Jeg hadde spist pannekake MED fårepølse om jeg var deg. [:)]

ORIGINAL: Etaeb84

okei.. men da tenker jeg at det blir det til middag idag!! [:D] gleder meg!! [:D]

fremmedstoffer i fårepølsen siden den ikke er varmebehandlet på noen måte før de blir pakket vist nok

ORIGINAL: turteldue

ORIGINAL: Etaeb84

fremmedstoffer i fårepølsen siden den ikke er varmebehandlet på noen måte før de blir pakket vist nok

Okei, men da får jeg steike de litt ekstra på den siden, så går det vel bra.. [:D]

Back
Topp