Mat

Malin88

Flørter med forumet
Hei i natta!
Noen som har mat-råd??
Jeg er MATLEEEEEI! blæ!
Det frista liksom ikke med ei tørr brødskive med nugatti. Men det er vel det jeg ender opp med, fordi jeg er sulten.

Gidder ikke å la være å spise. DEN har jeg prøvd før.
Forrje gang endte det opp med at på natta, når jeg sov, så våkna jeg KVAR JÆVLA GANG jeg skifta liggestilling.
Jeg måtte ligge på magen med handa på magen. Jeg var sulten, ganske enkelt.
En annen gang var jeg så sulten at jeg spydde.
Det var jævlig vondt å ligge på andre måter enn magen. Og når jeg har handa på magen, "roer" magen seg, liksom.. Litt merkelig engentlig. Kan jo være at jeg inbiller meg det. Men men. Bruker å ligge med handa på magen når jeg har mensen. Da roer vertfall livmora seg.

Nei, jeg har ikke spiseforstyrrelser. Helsesøster synes vekta mi er normal i forhold til min alder. (ca 43 kg, 1,63 høy, 17 år, NORMALT????????!!! pøh, kyss meg..)
Jada, pjatt pjatt.

Nåh, det var de mat-rådene:-)
Heldst noe en går opp i vekt med.
Er en smule missfornøyd med hoftebena. DE STIKKER UT, OG HELSESØSTER KALLER DET NORMALT FOR F***!!!

go mårn til deg[:)]
ser at du nesten er like gammel som meg,jeg er 18 da[;)]
koseli å få jevnaldrede folk på babyverden[:)]

Jeg synes ikke det høres normalt ut og ha så dårlig mat lyst..Helsesøster burde jo gitt deg noen råd da du var der..Det med vekt og slik er jo veldig forsjellig..Og kommer vel litt an på ben byggning..Men jeg synes 43 høres lite ut. Jeg er like høy som deg og veier 51. Vet ikke om noen gode råd,men du burde fått en helsesøster som tar deg litt mer alvorlig og kan gi deg noen råd..

Ellers for og gå opp i vekt har de masse greier på helsekost som kan hjelpe på det..Slik pulver du blander med vann eller melk tror jeg..Lykke til[:)]

Heisann[:)]
Ja, det er litt morsomt å se at andre jevnaldrene også prøver. Kanskje litt tidlig, men he he[:D]

Jeg spiser vel gjennomsnittlig 3 ganger per dag. Har ikke noe faste måltider.
Ellers går jeg hjemme for tiden, så det blir mye sofa-sliting..
Jeg har ei spinkel beinbygning.

Tror jeg skal prøve sånne helsekost greier.. Men de er jo så dyre!

Det som er så merkelig, er at rundt EL, så har jeg en totalt annen holdning til mat.
Da spiser jeg som en hest(virker det som da! spiser mange ganger per dag) og det som er da, er at mat-vanene mine er normale.
Men ellers i syklusen kan jeg gå sulten i flere timer uten å bry meg. Men så spiser jeg litt for ikke å bli dårlig. -det er så slitsomt.

Heh, høres jo en smule rart ut dette, men jeg gjør det ikke med vilje.
Det som er, er at slik "ble jeg" etter at jeg møtte gubben, he he.[:)]
Men jeg begynte med pillene da, så jeg mistenker de for å ha rota det til så fryktelig.
For slik var jeg ikke før.

Sukk..

ORIGINAL: lilla

go mårn til deg[:)]
ser at du nesten er like gammel som meg,jeg er 18 da[;)]
koseli å få jevnaldrede folk på babyverden[:)]

3 ganger pr dag er alltfor lite...
du bør ivertfall ha 5 måltider...
spise hver tredje time...
du ødelegger fordøyelsen nå du nesten ikke spiser

hmmm. jeg har problemer med mat selv fortiden. jeg spiser ett måltid og det er middag, da spiser jeg en halv porsjon. jeg er så utrolig sulten men klarer ikke mat, jeg har sån ondt i magen sult følelse hele tiden, men klarer bare ikke spise. veldig merkelig. Det jeg overlever på er appelsin og klemmentiner. jeg spyr noen ganger for dagen pga kvalme. gleder emg til dette er over, for jeg er i bunn og grunn glad i mat..[&:]

Back
Topp