Mat vi ikke orker tanken på (som vi vanligvis liker)

Uff.. Løk.. Har taklet lukten tidligere og synes løk er godt, men nå lukter det for sterkt og rart.. Noen hadde kastet et rundstykke med noe greier og løk i søpla på jobben. Luktet forferdelig [emoji37]
 
Jeg er som regel alt-spisende og er glad i både matlaging og baking men nå er det ingenting som frister.. vi spiser til vanlig mye kylling men det kan jeg virkelig ikke fordra tanken på nå engang
 
Brunost frister ikke.. Og det spiser jeg hver dag til vanlig!
 
Tanken av stekt egg og kokt egg gjør meg kvalm, men om jeg får det servert fra noen uten at jeg slipper å tenke på det så går det fint. Syns det er sikkelig rart :') Å kokt egg er noe med det beste jeg vet egentlig :eek:
 
Tanken av stekt egg og kokt egg gjør meg kvalm, men om jeg får det servert fra noen uten at jeg slipper å tenke på det så går det fint. Syns det er sikkelig rart :') Å kokt egg er noe med det beste jeg vet egentlig :eek:
Kanskje det er stekeosen du ikke orker?
 
Kanskje det er stekeosen du ikke orker?
Ja kan hende med stekt egg, men skjønner ikke det med kokt egg. Er liksom hvis jeg tenker jeg skal gå å koke egg, så kan jeg i værste fall stå og brekke meg :eek: Men når jeg var til besteforeldrene mine på middag og kaffe, så var det null problem og spise det :eek: Syns det er rart
 
Ja kan hende med stekt egg, men skjønner ikke det med kokt egg. Er liksom hvis jeg tenker jeg skal gå å koke egg, så kan jeg i værste fall stå og brekke meg :eek: Men når jeg var til besteforeldrene mine på middag og kaffe, så var det null problem og spise det :eek: Syns det er rart
Ja de greiene der kan jo svinge sånn også. Er slett ikke sikkert at det som er godt i dag vil være godt i morgen hehe :)
 
Jeg som til vanlig, ELSKER mat, spesielt varm mat, «liker» ingenting nå...:/ må tvinge k meg mat..:/ kjipt!
 
Ingenting frister... her går der i brødmat... Men idag klarte jeg å bake ostehorn, det smakte fantastisk...
 
Back
Topp