Det er jo supert hvis du har lyst på det, er jo litt næring i detGrønne sure epler, potetgull, salte kjeks. Har også veldig lyst på sjokomelk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo supert hvis du har lyst på det, er jo litt næring i detGrønne sure epler, potetgull, salte kjeks. Har også veldig lyst på sjokomelk!
Ikke sant! Løper og henter meg et glass nå jeg, til potetskruene!Det er jo supert hvis du har lyst på det, er jo litt næring i det![]()

Så braSpiste en liten ostebaguette her nå, med skinke og purreløk. Og kvalmen forsvant etterpå, føler meg fantastiskikke vært så god på lenge, håper det holder seg sånn utover formiddagen
![]()
Det er super merkelig! Jeg tenker ofte at jeg har lyst på noe, tar en bit og så kommer det nesten opp igjenHer fungerer ikke salt kjeks lenger. Må drikke masse melk, blir kvalm av vann. Pringles og veldig lettfordøyelig og enkel mat å svelge, som pasta, fiskeboller og suppe. Hodet har lyst på salte pølser, men det er umulig å få ned. Rare greier.

Drikker ikke eplejuice blandet med Farris, men får bare i meg eplejuice av væsker om dagen, har hatt det sånn i begge de andre svangerskapene også, Eplejuice er min Go to pga. kvalmenEplejuice og farris hjelper jo vanligvis mot kvalme, noen som har prøvd det nå ?
Likte eplejuice forrige uke, men nå klarer jeg det ikke lengerEplejuice og farris hjelper jo vanligvis mot kvalme, noen som har prøvd det nå ?

Det er virkelig vanskelig å få i seg nok næringsrik matJeg spiser nesten kun frukt og brød med smør. Klarer kanskje et kokt egg om dagen også.
Ja! Snakket med legen og hun fortalte at det gikk bra for fosteret sin del så lenge jeg får i meg nok vann! Barnet tar den næringen den trenger uansett, hvertfall så tidlig i svangerskapet.Det er virkelig vanskelig å få i seg nok næringsrik mat![]()
Det er godt å viteJa! Snakket med legen og hun fortalte at det gikk bra for fosteret sin del så lenge jeg får i meg nok vann! Barnet tar den næringen den trenger uansett, hvertfall så tidlig i svangerskapet.