mat vanene deres?

Martine Elida

Blir kjent med forumet
Jeg spiser det samme hver eneste dag. på nesten samme tid :) 
her går det i brødskiver ikke noe annet ;) 
åssen er det med dere?

Her går det i skiver til frokost, til lunsj varierer det skiver/ grøt, middag vanlig sunn mat med grønnsaker, kvelds skiver/ yoghurt å gjerne litt Dipp å agurk som snacks. Men nå har jeg to små fr før så det går i det vanlige.:)

Hei,
jeg spiser nesten bare grønnsaker, fisk og kjøtt. Det er så rart. Jeg elsker sjokolade og kan vanlegvis ikke få nok av søte ting. Nå blir jeg bare kvalm av tanken. Av og til må jeg nesten spise sjokolade bare fordi jeg ikke helt kan tro på det som skjer. Men man skal vel glede seg over at kroppen vil ha sunne ting? :)
hilsen en som er sulten igjen!

for tiden klarer jeg ikke å få i meg noe som helst... blir stort sett kvalm av det meste - det som går ned er gule epler, appelsinjuice, og til nød kald kokt pasta uten saus eller krydder.. evt med ukrydra kald kjøttdeig eller kyllingfilet til... :P

Klarer ikke tung mat, det er så tungt og krever så mye energi å få opp igjen (spyr flere ganger for dagen).

Så her går det i ryvita knekkebrød, appelsiner, druer, vann, salat......tja

Spiser akkurat det jeg har lyst på. :P Sliter lite med dårlig matlyst eller noe slikt. 

ja nå som de fleste symptomer er vekk, spesielt kvalmen og den sultfølelsen.. eter jeg som jeg gjorde før :) kanskje en banan el appelsin ekstra :)

og drikker mye vann! åh får ikke nok vann! det er det eneste jeg har merka etter jeg ble gravid at jeg bare må ha vann :D

Spiser mye appelsiner. Der er så friskt og deilig når man er kvalm.
Ellers så har jeg nok ikke de beste matvanene nå når jeg er kvalm.Spiser veldig mye drops. Må ha noe i munnen.

Men har fått postafen av legen min som skal hjelpe mot kvalme. Håper det hjelper.

Back
Topp