Mat tips?

Kristinawe

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Jeg aner ikke hva jeg skal spise til frokost, lunsj og evt kveldsmat. Ingen verdens ting frister og det ender med at jeg dropper frokost og lunsj og spiser middag for to bokstavelig talt.. noe som ikke er bra og ikke hjelper på vekta [emoji15]
Har dere noen friske mat tips? Som enkelt kan ordnes på jobb [emoji4] ikke varm mat

Jeg er lettvin slik og kjører matpakke med hvit ost på hehe. Gjerne spedd på med litt agurk. Eller tomat og majones på skiva. Kanskje en salat kan friste deg? Med en spennende dressing eller noe?

Til frokost spiser jeg det eneste som frister: rista brød med smør og nugatti [emoji23]

Er så heldig at vi har egen kokk på kontoret som lager masse digg mat hver dag, ellers hadde jeg slitt veldig og!

Smoothie til frokost (små nipper på den helt til lunsj). Salat til lunsj, alltid! Spiser gjerne en frukt og et par saltstenger som mellom måltid.
Til middag spiser jeg hva enn jeg vill, men begrenser portionen og drikker masse vann gjennom hele dagen. Ofte når en er sulten, er en egentlig tørst! :)

Back
Topp