mat til de små

aka75

Flørter med forumet
Hei dere.
Har til nå bare gitt Elise mme, hun får 5 ganger om dagen 200 mm. men nå er det tydligvis ikke nok lengre, hun griner når hun har drukket opp maten, og våkner tidligere enn vanlig. så i dag har jeg prøvd litt tynn grøt pluss 150 mm på kvelden.
Det jeg lurte på er hva gjør dere andre.
Når dere gir grøt gir dere da bare grøt eller grøt og mml?? Hvor mange måltider gir dere grøt eller annen mat?
Hvor mye mml gir dere når barna spiser andre ting også??
Mange spørsmål her :)
Er jo litt redd for å overdrive også, siden hun er ganske godt i stand denne skjønne jenta mi.

her gor vi grøt til kvelds og til lunsj :) til kvelds får han grøt klokken 18 så får han mme klokken 18.30, da drikker han ca 100 ml :)

til lunsj får han grøt+frukt+ vann :) da får han ikke mme før til neste måltid :)

Vesla her får velling på kvelden.Blander grøtpulver i mme flaska.Tar 2-3 teskjeer.Klipp et lite hull på flaskesmokken:)

Her prøver vi litt forskjellig. banan over noen dager, så melon over noen dager, så har vi prøvd grøt og i dag prøvde vi på gullerøtter. Det siste falt så apsolutt i smak. Så blir vel å koke opp gullerøtter noen dager fremmåver å gi. Har ikke noe faste måltider ennå da tuppa bare er 4.5 mnd. så gir bare noen tser.

jonne skrev:
Her prøver vi litt forskjellig. banan over noen dager, så melon over noen dager, så har vi prøvd grøt og i dag prøvde vi på gullerøtter. Det siste falt så apsolutt i smak. Så blir vel å koke opp gullerøtter noen dager fremmåver å gi. Har ikke noe faste måltider ennå da tuppa bare er 4.5 mnd. så gir bare noen tser.

Blanda du noe i gullrøttene?

Nei. D gjorde jeg ikke. Hun elsket dem. Men i dag var det en stor eksplosjon i bleia. Jeg snakker gjennom body, str.buks og buksa. samt på meg, da hun satt i fange mitt!! Og der var det noen røde biter gitt.

Back
Topp