Mat til baby

Krica

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Tror kanskje vi har funnet ut noe lurt. I. har ikke vært så gira på middagsmat. Verken hjemmelaget eller glass. Har funnet ut at han spiser mer hvis han får en og en smak og ikke moset sammen. Blir litt mer arbeid å gi han mat, men får forsøke å tilpasse middagsmaten vår litt i forhold til hva han kan spise. :)

Vi har bare prøvd med middagsmat en gang, gulrotmos. Det var absolutt ikke populært, endte i hylgrining :p

Kom gjerne med gode middagsforlag ;)

Her går alt ned, og da mener jeg alt. I dag laga jeg hjemmelaget med fisk, potet, gulrot og pastinakk og purre. Og det gikk ned. Trodde jeg hadde to middager, men neida ble nok til en. :)

Her går alt ned, og da mener jeg alt. I dag laga jeg hjemmelaget med fisk, potet, gulrot og pastinakk og purre. Og det gikk ned. Trodde jeg hadde to middager, men neida ble nok til en. :)

Deilig! Sånn er det her også :) Gjør alt mye lettere ;p

Snuppa her er veldig glad i mat, men virker som hun er kresen akkurat som mamman :P

Både jeg og min kjære liker det meste, heldigvis :p Så Nora skal ikke bli kresen!

Jeg vil heller ikke at snuppa skal bli kresen, for det er til tider veeeldig slitsomt :p

Det vet jo du alt om. :P Er bare å skjerpe seg selv da, så man er forbilde. ;)

Og ikke vis det :p

Back
Topp