mat tider

Larsent

Betatt av forumet
Lurer på hvor lang det går mellom hver gang babyen vil ha mat. Her går det 2-3 timer, og enda virker han ikke helt fornøyd. Noen som har erfaringer med for lite næring i melka? eller veit noe om det?

Her kan det gå en time imellom, sjelden det går 3 timer. Men melka mi tror jeg er næringsrik, for hun har lagt på seg til den store gullmedaljen[:)]
Legger hun på seg greit, tror jeg ikke det er noe problem. Men hvis du føler hun ikke er happy med det hun får, ville jeg vurdert mme i tillegg.
Jeg gir mme ca en gang i døgnet, på kvelden. Men jeg blander det med mm, halvt om halvt. Det er rett og slett for at jeg ikke orker å amme akkurat da.... Innimellom er amminga et vannvittig slit synes jeg!

her går det 3-4 timer mellom[:)] han har lagt på seg 2,7 kilo på ca 7 uker så tror det er nok næring i melka mi iallfall[;)]

Ja oki! Veit ikke om jeg ble så mye klokere, er prematur også så er ikke bare å sammenligne seg med andre heller. Men har kjøpt mme i dag, så skal prøve det i natt og blande med mm. Så er det helsestasjon igjen i morra med veiing så får vi se hvordan vekta går. Takk for svar iallefall!

På dagtid går det 3-4 timer, på natten kan det gå helt opp til 6 timer[:)] Hun er fornøyd, og legger på seg fint[:)]

3 timer pluss minus. Om natta går det opptil 5-6 timer...[;)] 

Ikke tenk så mye på melk og næring og greier...nyt tida og babyen, du finner fort ut av om noe er riv ruskende galt......prøv å slapp av- for denne tida kommer ikke igjen!!!!!

ORIGINAL: Snickers

3 timer pluss minus. Om natta går det opptil 5-6 timer...[;)] 

Ikke tenk så mye på melk og næring og greier...nyt tida og babyen, du finner fort ut av om noe er riv ruskende galt......prøv å slapp av- for denne tida kommer ikke igjen!!!!!

[;)]

Back
Topp