Mat spm

Ja men man skal unngå å spise muskelen eller noe sånt? Men tror den pleier å bli fjernet under tilbereding.

Muskelen er jo den du spiser, så den kan du spise ;) Men hvis du renser den selv må du være nøye med å fjerne fordøyelseskjertelen :)

Jeg har lest at man ikke skal spise det. Siden det er sjømat som ikke er skikkelig varmebehandlet. De blir jo såvidt stekt :p men det sies jo så mye forskjellig :)

Jeg har lest at man ikke skal spise det. Siden det er sjømat som ikke er skikkelig varmebehandlet. De blir jo såvidt stekt :p men det sies jo så mye forskjellig :)
Hvor har du lest det? Ta en tur innom matportalen ;) Man kan jo spise sushi så lenge man holder seg unna tunfisk :)
Tror kanskje du tenker på kjøtt..det må gjennomstekes :)

Vet dere om man kan spise reker? Tenker loff og majones og reker liksom? :P

Muskelen er jo den du spiser, så den kan du spise ;) Men hvis du renser den selv må du være nøye med å fjerne fordøyelseskjertelen :)
Haha, ja da var det omvendt! :D
Husket at det var ett eller annet man måtte fjerne :)

Hvor har du lest det? Ta en tur innom matportalen ;) Man kan jo spise sushi så lenge man holder seg unna tunfisk :)
Tror kanskje du tenker på kjøtt..det må gjennomstekes :)
Husker ikke hvor jeg leste det :p men er bare bra hvis det ikke er farlig å spise kamskjell, for det er veldig godt :)

Back
Topp