Snuppelura123
Betatt av forumet
Hei! Fler som ikke kjenner smaken av maten lengre? Ikke er jeg sulten, og når jeg får lyst på noe så er smaken nesten borte. Vet jeg ikke er smittet av covid, så bare lurte på om dette er normalt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm.. min mat smaker egentlig det samme, bare veldig mye svakereSynes hvertfall det meste smaker annerledes enn til vanlig...
Det er jo egentlig bare positivt da, for helsen sin del?Det meste smaker likt for meg, men jeg har mindre lyst på søtt, bare
Såppass! Da håper jeg du får matlysten tilbake fort daMat smaker som før, men jeg har ikke lyst på noe. Bare Farris. Passer dårlig når jeg er kjempesulten hele tiden!!!!!
Såppass! Da håper jeg du får matlysten tilbake fort da
Haha jeg klarer ikke spise noe jeg ikke har lyst på!Ja altså misforstå meg rett her: jeg spiser og spiser Har bare ikke lyst på noe. Forstå det den som kan
Hei! Fler som ikke kjenner smaken av maten lengre? Ikke er jeg sulten, og når jeg får lyst på noe så er smaken nesten borte. Vet jeg ikke er smittet av covid, så bare lurte på om dette er normalt?
Det er jo egentlig bare positivt da, for helsen sin del?