Mat på sfo

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
S

**SunFlower**

Guest
Dere som har skolebarn, hva får dem som mat på sfo (hvis dem har mat da)

min får varm mat 2-3 ganger i uken. Og frukt hver dag. Ble positivt overrasket. På skolej han gikk på i fjor så måtte vi ha med matpakke til sfo selv......

De får knekkebrød eller brødskiver, men maks tre pr barn. Jentungen kom litt fortvilet hjem en dag fordi hun hadde spist tre knekkebrød, og ville ha ett til, men det fikk hun ikke. :p Som regel holder det jo fint da, men jeg synes det er litt rart. Sikkert mange som ikke spiser så mye også...

Ingen mat på sfo her. Litt kjedelig. Er vant med varm lunch fra barnehagen. Her gjerder det å prøve på kreative nister så hun ikke blir lei :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

da min gikk på sfo så var det knekkebrød/brødskiver eller frokostblanding annenhver dag.. :/

Varmmat, brødmat, ute på bål mat, frukt og grønt daglig. Var veldig fornøyd med mattilbudet her. Også godt lagt opp til allergikere :)

Dattera mi.. Samt mange andre synes maten på SFO er blæ... Her serveres det tomatsuppe, wok med tørre nudler.. Brødskiver.. Har selv smakt på maten, og skjønner barna godt.. Så alt for dårlig tilbud her hos oss... Men tror det er varm mat 3 dg.. Og brødskiver 2 dg

Varmmat to dager, brød/knekkebrød to dager og korn med melk en dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brødmat/knekkebrød/frokostblanding mandag-torsdag og varm mat hver fredag. Unntak er når noen av barna har bursdag. Bursdagsbarnet får velge akkurat hva de vil og da lager de det til alle. Er bare 37 barn på sfo her hos oss da :)

Da eldste gikk på sfo fikk de brød/knekkebrød hver dag.

Back
Topp