mat på natta og noen andre spm...

OceanGirl1

Betatt av forumet
Lurer på om dere må gi mat på natta fortsatt?

Og når starter morgenen hos dere?

Koker dere fortsatt vann til morsmelkerstatning?

Mat 1-2 ganger om natta. Eller, en gang mellom 2 og 3 og en gang mellom 6 og 7 før vi står opp.

Morgenen her starter en gang mellom 6.15 og 7.30.

Kan ikke svare på siste spm da vi ikke bruker mme. Mini liker det ikke..

Nei ammer ikke på natt lenger.

Morgenen starter som regel i 7-halv 8 tiden. Men våkner som regel en gang i 6 tiden også. Men sovner igjen.

Gir ikke mme men koker ikke vann til grøt:p

Her får ikke mini mat på natten.. Morningene starter mellom 06:30 og 07:30..
Koker vann til både mme og grøt, har vannkoker... Varmt vann fra springen må IKKE brukes..

Hun legger seg kl 19 og får pupp da. Har alltid ammet enten 2 eller 3 ganger på natten og gjør det fortsatt. Hun spiser veldig lite fast føde enda. Så står hun opp ca kl 6:30.

Aldri gitt mme til henne, men til storebror kokte jeg alltid. Ga det veldig sjelden, ikke sikkert jeg hadde giddet om jeg ga mye mme. Kaldtvann fra springen og bare varme opp i vannkoker (finnes sånn som varmer opp til 40 grader) eller micro.

Ikke mat på natta, sluttet for en uke siden. Han våkner 05.00.

Nei ammer ikke på natt lenger.

Morgenen starter som regel i 7-halv 8 tiden. Men våkner som regel en gang i 6 tiden også. Men sovner igjen.

Gir ikke mme men koker ikke vann til grøt:p
Hvordan lager du grøt uten å koke vannet?? :o

Hun sover gjennom natta, 12 timer sammenhengede uten mat.

Morgenen starter vanligvis kl 06.

Koker forsatt vann til morsmelkerstatningen ja :) Gjør det så lenge hun får det.

Koker vann fotsatt her og. Men lurte på om jeg kunne ta kaldt vann fra springen og varme i mikroen?

Hun får ikke, og har heller ikkebehov for mat om natten.

Morgenen starter ved 8-9 tiden som regel.

trenger ikke koke vann til MME, det går fint å varme det i microen til passe temp

Hun sover fra 1900-0730 uten noe mat/drikke. Jeg koker vann i vannkoker til melk og grøt.

Ja, vi gir melk på natta, 1-2 flasker (som regel en flaske i 22-23 tiden og en mellom 4-5).

Morgenen starter vanligvis mellom 6-7.

Jeg koker vann til mme av den enkle grunn at det står på pakken at man skal bruke kokt vann :p koker opp og har det på termos, da har jeg ferdig kokt vann klart.

Jeg ammer fortsatt på natta, som regel bare 1 eller 2 ganger fra hun var 4-7 måneder, men rett etter hun ble 7 måneder ble det plutselig mye mer. Hun vil heller ikke spise mat på dagen.
Morgenen starter 7-8 tiden

Jeg koker fordi jeg syns det er det enkleste :) blander pulver med 80 ml kokt vann og 100ml kaldt vann fra springen, da blir det passe :) syns pulveret løser seg mye bedre i kokt vann enn i lunkent vann..

Sent from my iPhone using BV Forum

Mini får stort sett en flaske på natta :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Koker vann fotsatt her og. Men lurte på om jeg kunne ta kaldt vann fra springen og varme i mikroen?

Det er vel opp til deg selv. Jeg bruker vannkokeren for å få kokende vann og så blander jeg i litt kaldt vann fra springen. Grøten blir ferdig på 1-2-3.

Ammer enda 1 gang per natt, eneste gangen han har tid til å spise skikkelig fra puppen så vi holder på det måltidet en stund til :)
Morgenen har pleid å starte mellom 6 og 7, men de siste dagene har han sovet til 7.30 :)
Gir sjeldent mme, men om jeg gjør det så koker jeg vann og tilsetter kaldt vann fra springen for å få grei temp, har ikke mikro så derfor jeg gjør det sånn.

Back
Topp