mat på natt(mme)

moi23

Blir kjent med forumet
Er det mange her som gir mat på natt? når tenker dere evt og avenne med det? jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre ;)

Nå vet ikke jeg hvordan det er med mme, men snuppa mi får pupp 2-3 ganger om nattan..(litt mye kanskje, men for meg er søvnen viktigst akkurat nå ) Har tenkt å fortsette med det så lenge jeg orker, kanskje trappe ned litt ;) Du må jo føle på det som er riktig for deg og hva du orker..Om barna har behov for mat på nattan nå er jo en annen sak..;)

min begynte å sove rundt da han var ca 4 mnd. da han var 5mnd begynte han å våkne på natta igjen. jeg gav melk. men syns det var veldig rart at han plutselig snudde om. så nå er han 6 mnd så tenkte jeg skulle prøve meg på å venne han av med melk om natta.

her skal jeg gi vann istedenfor melk og prøve meg frem. hvis han etter noen dager fortsatt våkner kommer jeg nok til å fortsette å gi ham melk, for da kan det jo hende han faktisk trenger det? tror det er lurt å prøve seg frem:) 

Snuppa vår legger seg ca sju, sover omtrent seks timer, får flaske og sover videre seks timer. Kommer ikke til å fjerne nattflaska før hun slutter å våkne... Har hendt hun har sovet fra ni til seks, f. eks, så tror det går av seg selv. Hun får grøt før hun sovner om kvelden, da holder hun ganske lenge.

Noen barn trenger mat om natta lenger enn andre, her puppes det gjevnt å trutt, litt annet med mme kanskje, men de har jo små mager så kan vel ikke forvente at alle skal klare å fylle opp for alt for lang tid av gangen enda.

Back
Topp