Mat på jobb, sulten hele tiden! Tips?

Bie88

Forelsket i forumet
Septemberhjertene 2018
Jeg begynner i ny jobb etter et opphold på 3 mnd. Jeg ble gravid i mellomtiden og har ikke vært på jobb som gravid enda. Problemet mitt er at jeg har veldig dårlig matlyst, men er sulten HELE tiden o_O annen hver time MÅ jeg spise, selv om det bare er litte gran. Men, hvordan skal jeg få til dette på jobb? Kan jo ikke gå å spise hele tiden.

Er det noen som har noen tips til mettende mat som er lett å få i seg til frokost, evt som egner seg til lunsj/matpakke?

Er forresten sulten nå, igjen :p

Känner igen mig här☺
Har just satt i mig en tallrik med spaghetti toppat med god olivolja, parmesan och persille...
På jobb har jag ladet upp med små yoghurtar, frukt, havrekex och en salt sild-pose som jag kan ha å äta på när jag blir akut hungrig mellan frokost/lunsj och ut på ettermiddagen
Har eget kontor, så ingen märker när, var och hur mkt jag sätter i mig före/efter lunsjen...☺

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har en pose med mandler som jeg sitter og spiser mellom måltidene, det hjelper ganske godt:)

Jeg spiste mye gulrot når jeg hadde det sånn :p
Sukkererter på pose var også godt da :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg spiste mye gulrot når jeg hadde det sånn :p
Sukkererter på pose var også godt da :)

Signerer denn!

Småposer med gulrot og sukkererter er gull verdt når man er småsulten :)
En sånn bar "crisp & cereals" kan være greit å ha i veska uansett :)

havregrøt til frokost skal holde en god stund :)

lag omelett, quesedillas, salat (med ost/skinke, kylling eller annt kjøtt for å få det litt mer mettende), grove vafler, matmuffins, middagsrester.

Jeg har wasa sandwich og cereal pakker, nøtter uten salt/sukker og frukt/grønnsaker på kontoret. Avokado og banan metter litt mer. Det er ikke noe kjøleskap men ellers er knekkebrød med smøreost eller ferdig oppskåret gul/brunost greit å ha.

Jeg spiser masse mandler. Har en jobb der det ikke er så lett å spise når man vil, så jeg må ha noe lite som ikke er så synlig ;)

Back
Topp