Mat på Ikea

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Kjøper du middag/lunsj på Ikea hvis du er der og handler?
Hender det seg at du drar til Ikea bare for å spise, uten å egentlig handle?
Og hva er favoritten din å spise der?
:)

Vi pleier å spise der hvis vi er der på et tidspunkt det passer for middag (og dessert :P ) Har ingen favoritter, smakt mye forskjellig. Mannen tar ofte laks. Tror aldri vi har kjørt dit kun for å spise, men kunne sikkert gjort det hvis vi hadde vært i nærheten og det hadde passet.

Nå er ikke vi så ofte på IKEA, så det er jo forskjellig hver gang.
Samboer og guttungen, tar alltid svenske kjøttboller. Også pleier vi å ta en av hver dessert å dele mellom oss :p

Jeg har faktisk dratt til ikea en gang bare for å spise :p men det er lenge siden.

Vi har dratt noen ganger for å spise der i det siste. Vi har vært midt i flyttekaos og ikke spist hjemme. Spiser enten laks eller kjøttboller. Elsker kanelbollene fra Ikea :D

Siden vi må kjøre 4 timer for å komme til ikea, synes vi det er greit å spise der. Vi spiser som regel før vi tar runden, eller så faller blodsukkeret på mannen og han blir som et trassete barn å forholde seg til...

Vi bor mange timer unna ikea, og spiser alltid når vi er der. Vi har stukket innom mest for maten når vi har kjørt forbi på ferie også. Synes det er en veldig grei plass å spise med småbarn, slipper å bekymre meg for at de griser litt med maten når det ikke er duker og slikt. Og så er ikea veldig gode på informasjon om allergener i maten, så det føles trygt å ta med allergikerne mine dit.:)

Vi satser stort sett på frokosten når vi skal dit :-)

Spiser sjeldent på IKEA. Men om vi gjør, går det i kjøttboller eller pølser i brød:p

Obligatorisk med pølse på IKEA. ;)

Kjøper du middag/lunsj på Ikea hvis du er der og handler?
Hender det seg at du drar til Ikea bare for å spise, uten å egentlig handle?
Og hva er favoritten din å spise der?
:)
Nei, det gjør jeg ikke :)

Back
Topp