Mat på flyet??

Bakemester Harepus

★Juni12`s jentemamma★Februar2014`s Miss Opptatt★
VIP
Hei alle sammen =)

Har et lite spørsmål, går det ann å ha med matpakke over sikkerhetskontrollen på gardermoen? Skal reise til Tenerife om litt under en mnd, og så har det seg sånn at jeg går nesten konstant sulten, hadde vært greit med en matpakke, med tanke på at reisen er på 5 timer og får bare et måltid..

Har også oppdatert magebilde i dag =)

Det er helt greit å ta med mat gjennom sikkerhetskontrollen, bare ikke flytende veske. Så har du med brødskive, kjeks o.l. så er det helt greit, men ikke yoghurt eller smoothie eller noe flytende. 

Jeg har reist flere ganger fra ardermoen og alltid hatt med en matboks til vesla...

Vet ikke svaret på spørsmålet ditt, men vil bare si at du har nå fått en kjempefin babymage allerede :D

Om ikke du får den med gjennom kontrollen så er det kiosk inne på terminalen(som regel, spørs hvilken flyplass :D ) hehe.. så der kan du jo kjøpe deg en baguette :) 

God tur :)

Er ikke noe problem å få med mat gjennom sikkerhetskontrollen, men enkelte flyselskaper tillater ikke medbragt mat på flyet da. Aner ikke hvor strenge de er på det, har aldri blitt nektet å gi guttungen min matpakke iallefall. Vi ble stoppet en gang i sikkerhetskontrollen, men det var fordi mannen hadde med en brie (ost), den så vist mistenkelig ut gjennom røntgen. Men vi fikk ta den med oss videre da :)

Du har forresten fått en kjempefin babymage! Ordentlig søt var den <3 Du kledde det godt :)

Back
Topp