Hva bør man ha med av mat på to ukers sydenferie med en ettåring? Bør man ha med grøt og middagsglass som rekker til hele oppholdet? Vi kommer til å kjøpe brød å heller ha med eget pålegg. Vi skal ikke bo på all inclusive.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo, satser på hun kan det da, men hun spiser nok ikke middag når vi spiser. Vi tenker kanskje at hun sovner i vognen sin, så spiser vi middag. Hun bør jo spise både middag og kvelds før den tid.Kan ikke barnet spise det dere spiser?
Ja, det har viHar dere kokemuligheter på rommet? Vi laget mat til de minste der før vi dro ut. Mye pasta osv men sydenmat blir jo gjerne litt ensformet for alle og enhver uansett![]()
ja, bleier er absolutt med. Vi var i spania i høst også, men da var hun abre to mnd, så da trengte vi bare flasker, melkepulver, minifom og maltJeg hadde tatt meg eller kjøpt en billig dampkoker, og laget fersk mat til babyen selv, som vi gjør her hjemme.
Grøt og bleier ville jeg pakket med.![]()
så smartJeg tok med middagsglass til halve oppholdet, kokte poteter og grønnsaker hver dag som jeg blandet i et halvt middagsglass slik at det holdt i to dager da mine var ca 10-12 mnd. Hadde også med grøt og smooties.
TAkk for tipsJeg hadde nok pakket ned både grøt og middagsglass og fruktkopper for sikkerhetsskyld, for man vet jo aldri med hygiene der nede, og det kan være praktisk å ha med seg. Og mye av ting der nede er tilsatt mye sukker og salt som barn ikke skal ha i seg![]()
Ja, vi ender nok opp med detJeg hadde tatt med.
Det er heeelt santOg mye mag på tur ned gir plass i koffert på vei hjem
![]()
takk for tips!Vi hadde med grøtpulver, middagsglass spiste hun ikke. Og så hadde vi med smoothies og leverpostei.
Vil anbefale tett boks hvis du skal ha med grøtpulver, vi fikk maur oppi![]()