Mat om natten.

Varierer, alt fra 1-3 ganger. Pleier somregel kun å amme men har de siste nettene gitt en flaske fordi han har vært så tett i nesen at han sliter med å amme på natt.
 
Hver 3. time ca. tror jeg. Av og til oftere, men tror det min feil for når han er veldig urolig legger jeg han til puppen oftere selv om han egentlig ikke er sulten :p
 
Ammer som regel en gang om natta, av og til to ganger:)
 
3-4 ganger, men hun drikker så lite om gangen siden hun sovne underveis derfor våkner hun og oftere
 
Lillegutt her spiser ikke på natta får av og til et ekstra måltid ca 22-23 og såver til vi vekker han i 8- halv 9tiden
 
Her variere da veldi! Nåken nette kvar time,andre gonga ein-to gonga. Natto hennas e frå 20-7, og no i da sista har eg kutta ut ammingo så ho får kun flaska. Ho fekk ikkje kvila eller sova nåke godt sio ho heila tio våkna for mat.. Uansett ka eg gjor sovna ho på puppen eller nekta å ta neste pupp/flaska ette ho hadde tømt første pupp.
Så no har me faktisk hatt nette der ho ikkje har våkna meir enn ein gong på kvelden før eg la meg! Eg jubla for første natt sammenhengande søvn sio 14. Januar!;) Heh.. :p
 
Snuppa her har sovet rundt fra hun var 8 uker gammel! Vil ikke ha mat om natten! Føler meg veldig heldig som får søvn, men ho burde egentlig spist mer siden ho legger lite på seg.. Fra ho var 5-8 uker vekket jeg ho på natta hver 3 time for å amme, men ho fantes ikke interessert! Slo på lyset for å våkne ho, skifta bleie osv, men ho bare sovner!:p
 
Slutta med mat om natta når han var 3 månder
 
1-3 ganger om natten, ammer :)
Kommer til å fortsette med det til han slutter selv, er lettvint og greit enn så lenge :)
Takk universet for godt sovehjerte som sover gjennom bleieskift og lyder, og surving etter mat - han våkner aldri :)
 
3-4 ganger, men hun drikker så lite om gangen siden hun sovne underveis derfor våkner hun og oftere
Tror vi har samme problem. Snuppa sovner etter ett par minutter, å vil da ha mat svært ofte i det siste :/ gikk fra å gi to-tre ganger da ho var 3mnd til 5-6 ganger om natta nå
Prøvd å gni de inni hånda mens dere gir de? Ble tipset om det på barsel da min stadig sovnet, stimulerer visst... Funker som bare det :)
 
Prøvd å gni de inni hånda mens dere gir de? Ble tipset om det på barsel da min stadig sovnet, stimulerer visst... Funker som bare det :)

Nå har vi testet. Gikk ikke så bra! Ende opp med at ho ble for våken å lå å ropte å kavet en god stund før ho sovna igjenn.
 
Nå har vi testet. Gikk ikke så bra! Ende opp med at ho ble for våken å lå å ropte å kavet en god stund før ho sovna igjenn.
Huffda! :( Her så gjør jeg det når jeg merker at lille sovner bort og da begynner hun bare å suge igjen... :) av og til stryker jeg også henne ved munnviken, får også igang suginga...

Skjønner veldig godt at det ikke funker hvis hun våknet helt. Søvn er mangelvare, så den tuller man ikke med! ;)
 
Huffda! :( Her så gjør jeg det når jeg merker at lille sovner bort og da begynner hun bare å suge igjen... :) av og til stryker jeg også henne ved munnviken, får også igang suginga...

Skjønner veldig godt at det ikke funker hvis hun våknet helt. Søvn er mangelvare, så den tuller man ikke med! ;)

Ja altså ho drakk masse mer, men ho ble bare hyper :p

Skal prøve å blande mme i kveldsgrøten, kanskje ho blir mer å lengre mett.
 
Back
Topp