Mat om natta, rap/gulping

Værinne74

Glad i forumet
Jeg kvier meg litt med å legge meg noenlunde med en gang etter at lillegutt har fått melk om natta. Jeg sitter jo med med ham en stund til rapene/gulpene har kommet. Men, så er det det at han kan gulpe lenge etterpå et måltid, har gjort det noen ganger på dagtid. Hvordan er det med dere? Er det nødvendig å vente/se om det kommer mere gulp? Er jo redd for at han skal få det i vangstrupen om natta når mor sover.. 

Sarah er også fæl til å gulpe lenge etter måltid. Men hun har aldri satt fast i halsen. Tror de har en eller annen lukke mekanisme som gjør at de ikke setter det fast i vrang strupen

Ja, det stemmer nok at det ikke har satt seg i vrangstrupen her også... Takk for svar[:)]

Kjempegodt å høre[:D] I natt blir det å komme seg til sengs raskere, ja[:D]

ORIGINAL: BollaPinnsvin79

Jeg fikk beskjed om at ungene alltid klarer å få det opp og ut uansett hvertfall

Signerer denne. Her kommer det og gulp om natten noen ganger, men hun har aldri satt det i halsen.. Merk at hun ligger ved siden av meg, så jeg våkner når det skjer.. Sover kjempe lett fortiden..[:)]

Lillegutt ligger av og til i vogna si utenfor soveromsdøra vår (vi har døra opp), men når han ligger i senga si, så er han helt inntil meg også.. da hører jeg ham nok jeg også[;)]

ser ut på mathias som om han svelger det...ja, når han ligger slik at det ikke kommer helt opp....lager en slik sur svelge bevegelse...så kan jeg se at han har noe hvitt bakerst på tunga...[&:]

Her gulpes det om natta..særlig hvis han ikke raper skikkelig. Pleier å legge han på siden når jeg legger han i sengen igjen (selv om de ikke skal ligge på siden..men de kan jo dø av alt virker det som [:'(])..og så snur jeg ham over på ryggen etter en liten stund.

Har kommet gulp ut nesa her et par ganger..og da høres det virkelig ut som han skal dø (ekkelt! Jeg er oppe av senga før jeg rekker å åpne øynene trur jeg!)..og da synes jeg det er bedre han ligger litt på siden hvis det skulle skje..høres ut som han kveles når han ligger på rygg.

Back
Topp