Mat og soving

Cisamo

Flørter med forumet
Het mamma2016 tidligere:)

Har ei lita ei som siden begynnelsen har spist dårlig med fast føde. Hun spiste nesten 1 porsj grøt 3 gang daglig og 1/2 middagsglass. + så mye morsmelk hun ville ha.
Nå spiser hun kun noen skjeer 1til 2. En 2-3 gang kanskje 10 skjeer. Fortsatt så mye morsmelk hun vil ha.
Vi sliter med sopp i underlivet og jeg mener hun har trøske siden det aldri forsvinner uansett va vi behandler med og det er derfor hun spiser dårlig. Men siden jeg ikke har symptomer på sopp og hun ikke har hvite prikker i munnen så kommer vi ikke noe vei med legen.
Hun sover 4-5 ganger ca 40 min om dagen. Forslag til å ordne det til ca 2 lange dupper istede. Virker som hun er konstant trøtt innimellom og har bare powenapper.
Har fått oppfølging med terapauter men kan ikke si vi ble så imponert når deres forslag var å leike med henne og synge.
Holdt på i 3 mnder så sa vi stopp da vi følte vi sto fast.

Siden du mistenker at det er sopp, har du behandlet for sopp?

Forøvrig, jeg hadde trøske og bortsett fra at det gjorde helsikes vondt ved amming så hadde ikke jeg eller mini noen symptomer. Gjør det vondt hos deg?

Nei jeg har ikke noe vondt.
Hun har fått å går fortsatt på behandling for soppen nedentil men vi får ikke noe for det i munnen siden legen mener det er melkebelegg.
Men hun blir ikke bedre.

Om hun ikke blir bedre nedentil så er det kanskje ikke sopp? Har de tatt noen tester?
Du kan prøve å smøre farris på med qtips da. Det hjelper også litt mot trøske. Da kan du jo i det minste se om det er noe forbedring.

Hvis du ikke har tillit til legen, ville jeg gått til en annen lege for en second opinion. Har de tatt prøve i munnen?

Back
Topp