Mat og kvalme..

fnuggi

Forelsket i forumet
Er det noen andre som sliter med å få i seg nok mat pga. kvalme? Evnt. om noen har tips til noe som er litt lett å få i seg?

Blir litt små galen... Kan jo ikke spise noe omtrent eller se på noe mat omtrent uten å bli kvalm. Naboen hadde postet et bilde av deilig scampi middag og jeg måtte løpe på do å spy. Jeg elsker jo egentlig scampi!!
Husker i svangerskapet med  to åringen så kunne jeg ikke gå inn i butikker hvor de hadde ferskvaredisk (hvis de laget ferdig middager og sånn), da kastet jeg opp  med en gang..

Jeg er omvendt, min måte å slippe kvalme er å spise ofte!! Er knapt kvalm i det heletatt, sist spøy jeg på denne tiden

rista loff kan hjelpe..hjalp meg med kvalmen i begge svangerskapene..

Sist spiste jeg masse frukt, det gjør jeg igrunn nå også, men da hjalp det godt. Lovehearts hjelper, kjenner ei som knasker på rå poteter og det hjelper henne! Lakris eller salte kjeks kan funke

Frisk, oppskjært, søt frukt! Det aller beste er om noen lager maten ferdig på en tallerken, for det er tilberedningen som er verst syns jeg.. Se på tv eller noe mens du spiser, så slipper du å lete etter "ekle" ting i maten ;) Og jeg må spise før jeg blir for sulten, ellers er det for sent..

Back
Topp