Jeg heter jo KlokNoob. Det er fordi jeg har vært gjennom to graviditeter, men det var for over 16 år siden. Jeg visste at ting har endret seg og at jeg kom til å lære at ting som var ok før, det er "nei" nå. Ett av de er jo da kamomille-te og urte-te generelt. Det fikk meg til å tenke: Hva med vanlig krydder og urter? Feks timian, som man kan kjøpe fersk på butikken. Eller alle disse som er i de små krydderglassene. Mye av det kunne man funnet i urtete, ikke sant?
Uansett. Jeg spiste biff sist uke. Pleier å spise medium, så jeg var spent på hvordan den ble som godt stekt, og etter mye "searing" ble den faktisk veldig god. I dag blir det pizza-fredag, så har jeg litt lyst på taco i morgen, så mulig det blir det.
Så tror jeg ikke myke oster hva på nei-mat listen for 16 år siden. I såfall var jeg ikke klar over det - mest fordi jeg ikke spiste det. Men nå ELSKER jeg ost. Vi har pleid å spise ost og kjeks på søndager, så nå blir det å oppdage nye, faste oster. Vi har en bunnpris og en Mega med godt utvalg litt under en time unna, så da blir det å kjøpe inn nytt der. Gjør jo ingenting å teste nye oster. Er bare glad jeg fremdeles kan spise alpeost og Cheddar....