Mat og drikke- vitaminer, proteiner osv;)

*KristineS

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Noen som legger om kostholdet her?

Vi spiser lite på mc`ern, og er ikke ofte vi bestiller pizza, men det er heller ikke ofte vi spiser fisk, og masse grønnsaker.
Spiser fisk kanskje en gang i uka, og har lest at når du er gravid skal du spise fisk 2 - 3 ganger i uka., noen som får til dette?

Er det noe man burde vite av hva man MÅ få i seg, eller hva som er viktig?

Jeg var på butikken i sta, så på grønnsaksjuice, men når man ser på innholdet så er det er jo 70% tomatjuice... juks!!! Burde man lage frukt/grønnsaksmoothie selv, eller holder det med det man spiser til middag, selv om det ikke er sånn kjempemye?

Noen som har sett melken som heter "styrke" eller "sterk" eller noe i den duren der? Det står hva slags vitaminer som innholder i melken, men det står det ikke i vanlig h-melk.
Er greit å drikke h-melk, eller burde jeg drikke skummet (som er anbefalt, men er det mer d-vit i den?) eller den sterk-melken?

Her er det ikke store omlegginger av kostholdet. Tar folat hver dag,holder meg unna alt man skal. Savner allerede spekematen:(Ellers spiser jeg det jeg har lyst på:) Kanskje litt vel mye sjokolade til tider...

Back
Topp