Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kaffe, min store kjærlighet jeg har bestilt koffeinfri i tilfelle jeg klarer å drikke det igjen.Er det flere som har fått avsmak på noe som man vanligvis liker?
Det mest tydelige for min del er kaffe, te og sjokolade. Og jeg elsker sjokolade til vanlig!
Nå fikk jeg også lyst på burger med sylteagurk Jeg spiser aaaldri sylteagurkHar ikke kommet så langt enda, er ganske tidlig i svangerskapet. Men har fått mer lyst på noe surt og hamburgere med masse sylteagurk på er blitt kjempe godt nå
Samme her. Orker ikke ting med masse krydder generelt.Jeg har fått skikkelig avsmak på min favorittrett, taco
Kjente et snev makrell i tomat i et millisekund på jobb i dag, det er det værste jeg har kjent!! Har ikke reagert på noe annetBlir generelt uggen/brekker meg av lukten av de fleste matretter for tiden. Vanskelig å finne noe som frister. Sliter veldig når noen åpner en makrell i tomat-boks på jobben. Men synes også at ting jeg vanligvis elsker smaker kvalmende som kaffe og taco lager mye smoothie for tiden
Måtte be kollegaen min spise makrell i tomat-frokosten sin et annet sted enn på kontoret i dag. Han vet heldigvis at jeg er gravid, så da er det lettere å få forståelseKjente et snev makrell i tomat i et millisekund på jobb i dag, det er det værste jeg har kjent!! Har ikke reagert på noe annet
Jeg har også fått helt avsmak på tacoJeg har fått skikkelig avsmak på min favorittrett, taco