Mat når man er kvalm

Berry

Betatt av forumet
Stjerneskuddene 2024
Hva spiser dere når dere er kvalm? Er det noe som er litt enklere å få i seg?

Jeg sliter skikkelig med å få i meg mat for tiden, særlig middag. Blir kvalm bare av tanken på varmmat, og aller helst vil jeg bare drikke saft med isbiter:p Er så vanskelig å finne noe som frister, så jeg tar gjerne i mot tips!
 
Bigone dobbel pepperoni er det e eneste jeg får i meg uten å bli dårlig :hilarious:
 
Jeg knasker mariekjeks når jeg kjører bil nå f eks:hilarious::hilarious: blir drit dårlig av å kjøre men det må jeg uansett til jobb så har ikke noe valg :hilarious:
 
Har så dårlig matlyst og er så kvalm. Må tvinge i meg drikke til og med..
 
Matlysten min eksisterer omtrent ikke, så blir bare å tvinge i seg mat. Prøver å spise mest mulig sunt :)
 
Eneste jeg hadde lyst på i kvalme perioder i forrige svangerskap var veldig «barnevennlig» mat. Typ pølser og potetmos, spaghetti og kjøttdeig uten saus osv :hilarious:
 
Hva spiser dere når dere er kvalm? Er det noe som er litt enklere å få i seg?

Jeg sliter skikkelig med å få i meg mat for tiden, særlig middag. Blir kvalm bare av tanken på varmmat, og aller helst vil jeg bare drikke saft med isbiter:p Er så vanskelig å finne noe som frister, så jeg tar gjerne i mot tips!
Smoothie. Hold deg til det og lur inn til proteiner. Kanskje ha chiafrø i smoothien, de inneholder proteiner.
 
Back
Topp