Mat når man er kvalm

FruUndercover

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Notmalt sett er jo ikke meieriprodukter det man har mest lyst når kvalmen herjer i kroppen. Men hos meg er det det og bær som er det eneste jeg har lyst på. Så handleturen min idag bærer preg av det.
1398255905740.jpg
Den sitronyoghurten har jeg sikla på hele påska.
Nå har jeg laga meg en skikkelig god frokost
1398255949291.jpg og jeg gleder meg til å hugge innpå. Har ikke spist på ett par dager nå.

Så i løpet av handleturen min har jeg jo skjønt at skjult firum er klart. Mailen min er bombandert med tilgansforespørsler :p Så nå skal jeg dra fram laptopen og fikse :) :)

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Lucky you!

Her går det i ritz en bit om gangen :p

Ja da er debatt å kose seg. Med litt næring igjen :-) jeg er også en del kvalm.. Men regner med at dette gir seg litt etter hvert :-)
Jeg har hamstret inn ritz kjeks ;-)

Sent from my iPad using BV Forum

eneste med melk som går ned her er tine sjokkomelk ;)

Åh, den yoghurten er deilig! :) så godt ut

Den muslin der så god ut..namnam..aldri sett den typen før..Sikkert god oppi vanilje yoghurt

Elsker bær og smoothie:) har lagt masse av dette i kveld :)

Det så godt ut. Nammmm

Sent from my iPad using BV Forum

Nå er jeg sulten og det ser så digg ut!

Det DER så digg ut! :o Spiste en Kiwi og en banan, men må vell ha noe salt igjen snart... Har heldigvis kommet unna med bare kvalme enda.

Notmalt sett er jo ikke meieriprodukter det man har mest lyst når kvalmen herjer i kroppen. Men hos meg er det det og bær som er det eneste jeg har lyst på. Så handleturen min idag bærer preg av det.
Vis vedlegget 58452
Den sitronyoghurten har jeg sikla på hele påska.
Nå har jeg laga meg en skikkelig god frokost
Vis vedlegget 58453 og jeg gleder meg til å hugge innpå. Har ikke spist på ett par dager nå.

Så i løpet av handleturen min har jeg jo skjønt at skjult firum er klart. Mailen min er bombandert med tilgansforespørsler :p Så nå skal jeg dra fram laptopen og fikse :) :)

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Hva gjør jeg for å få tilgang til skjult forum? :)

sendt fra mobilen via BV-appen

Hva gjør jeg for å få tilgang til skjult forum? :)

sendt fra mobilen via BV-appen
send en PM til Fru Undercover.

Finn henne i en eller annen tråd, trykk på nicket hennes og velg start samtale :D

Hihi, da jeg var gravid første gang var det kun sjokomelk og blåbærbiola som gikk ned :p

Det så deilig ut! Er kvalm og sulten samtidig. Så det er vanskelig å finne på hva man skal lage:-( Men nå ble jeg inspirert og lager meg en smoothie til kvelds!

Hehe jeg er litt sånn har lyst på en ting, så begynner jeg å lage det. Når det er ferdig blir jeg bare kvalm. Så det går mye i knekkebrød og frukt. Men middagen er vanskelig å planlegge da jeg nesten bare må ta det som frister. Ble grøt i dag ☺️

Sent from my iPhone using BV Forum

Flere gode tips til mat som kan friste når man er kvalm? Til nå har jeg bare funnet banan. :laughing002

Back
Topp