Mat med jod - har dere fokus på det?

Blessed_palms

En gang må være den første...
*MIA*
VIP
Himmelbarn
Febbisbebbis'18
Jeg har litt lett for å glemme å sikre å få i meg selv nok jod, og også barna. Jeg drikker ikke vanlig melk selv. Det blir fort slik at når jeg kommer på det, så gjør jeg en hasteinnsats til neste gang.

Syns fisketirsdag er en god start, og enda mer egg.

Hvordan få inn gode rutiner?
 
Tja, jeg drikker endel vanlig melk og er glad i meieriprodukter, men sliter mer med hvit fisk. Spiser litt, men langt fra ofte nok. Egg blir det endel av da, særlig mini er glad i egg i alle varianter :)
 
Lite melkeprodukter på meg, magen tåler ikke det. Får det inn gjennom kosttilskudd for sikkerhetsskyld.
 
Ja det blir en del hvit fisk, melkeprodukter og egg. Håper det holder. Har ikke målt nivået.
 
Har ikke tenkt videre over det, eldste ble sjekket for alt når hu var innlagt for ett par år siden og manglet ikke. Hu drikker melk andre steder og spiser noe meieriprodukter. Så blir det en del hvit fisk. Egg blir det noen av.

Yngste får spesial mme og næringsmiddel, Og godt er det for han spiser lite variert men spiser en del egg i perioder. Han sjekkes gjevnlig iforhold til om han mangler noe. Han har ett helt melkefritt kosthold pga allergi.

Meg selv har jeg aldri tenkt over, spiser noe meieriprodukter på jobb, så blir det noen egg og så hvit fisk når det er til middag.
 
Back
Topp