Mat, mat, mat!

Gullfisk

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
Hva er det beste du kan spise nå om dagen?

Her er det ristet skive med smør og jordbærsyltetøy, men må være uten klumper og lett varianten :hilarious:

Frokost hver dag er ristet brød med kokt salami, majones og ost, med et glass bringerbærbiola [emoji12] og så er det supergodt med nystekte lapper med brunost!

På førsteplass: kanelknekkebrød med bremykt og norvegia. Men begrenser det til ett om dagen for det er langt ifra grov type kekkebrød. På andreplass: Synnøve knekkebrød med bremykt og norvegia. Det går det mye av for tida :)

Last edited:
Brødskive med leverpostei og sylteagurk. Må ha appelsinjuice ved siden av

Brødskive eller rundstykke med kalverullade og majones, rundstykke med egg og kaviar, smoothie, gresk yoghurt med syltetøy og granola, Brisk knekkebrød med ost og skinke og lett melk går det litt av om dagen [emoji85]

Rugsprø med krydderost og kokt salami er toppen av listen, har knapt spist annet de siste par ukene! Er ikke så mange butikker her som har den kokte salamien, så måtte innom syv butikker sist uke før jeg fant.. Men da hamstret jeg også ti pakker i samme sleng :bag:

Er ikke så fan av mat fortiden. Sliter med kvalme. Men saftis er helt fantastisk. Samt vannmelon og jordbær

Nå for tiden har jeg liksom ikke noe jeg må ha.... bare at det er MAT. Men jeg merker at jeg blir fortere mett, eller... det er ikke plass til mer.... men jeg har fortsatt sultfølelse. Snakk om ha hue som fucker opp. Er ikke rart man raser opp i vekt heller

Ja! Popcorn! Kjøper den ferdigpoppa posen på Rema til 7 kr, driiitgodt [emoji122]

Jeg "oppdaget" popcorn nå fredag, micropoppet hjemme. Og herligland så godt det var.
Jeg ser det er en del andre her med litt søtere cravings - jeg har jo ikke lyst på noe søtt, så for min del er salt helt perfekt!

Håper du kommer deg litt slik at mat blir litt aktuelt igjen :)

Vannmelon, jordbær og saftis er best :joyful:

Håper jeg også.. blir litt engstelig av å gå å være kvalm og uvel. Var sånn jeg hadde det på slutten av svangerskapet med lisja, og da viste deg seg at det var pga at jeg hadde fått hennes blod i mitt blod som igjen ble til at hun ble født med blodmangel. Men satser på at det er noe annet som er grunnen.

Håper jeg også.. blir litt engstelig av å gå å være kvalm og uvel. Var sånn jeg hadde det på slutten av svangerskapet med lisja, og da viste deg seg at det var pga at jeg hadde fått hennes blod i mitt blod som igjen ble til at hun ble født med blodmangel. Men satser på at det er noe annet som er grunnen.
Det høres ikke bra ut.
Du får ta deg en tur til legen om det ikke gir seg.

Generelt lite matlyst, men prøver å være flink og spise når eg kan. Hjelper ikke med slimete hals.... Knekkebrød/brød med leverpostei og agurk, evt smør og banan er mye det det går i. Lurer på å kjøpe sjokade.... [emoji4]

Moreller. Sjokolademelk. Brødskive med leverpostei og avocado. Og enormt søtsug!

Back
Topp