Mat mat mat

Nelly84

Glad i forumet
Flere enn meg med god matlyst for tiden? Jeg er kvalm fra jeg står opp og frem til 19-20 på kveldene, og jeg må spise minst annenhver time. Plutselig MÅ jeg ha havreknekkebrød, så MÅ jeg ha amerikanske pannekaker, så MÅ jeg ha kesam med pasjonsfrukt.. Huff jeg eter non stop og greier ikke røre meg, herlig kombo!
 
Haha! Kjenner meg igjen! I går kveld når uggenheten lettet ble det pasta bolognes, nudler, brødskive, appelsin, en appelsin til:P det er ganske godt gjort! Håper det stabiliserer seg snart. Jeg er litt undervektig så legen mente det var naturen som "ga meg litt å gå på" :-)
 
Jeg eier ikke matlyst, men jeg MÅ spise noe smått i allefall annenhver time for å holde kvalmen sånn ca under sjakk.. Å det er det verste jeg vet.. :p gleder meg til å få matlysta opp igjen..
 
Høres veldig kjent ut. Er også plaget med kvalme det meste av dagen, og må spise med jevne mellomrom for å døyve den. Kan ikke spise hva som helst. Det må være noe jeg har lyst på akkurat da. Føler at dagene går i å planlegge neste måltid og døyve kvalmen :depressed:
 
Jeg plages også med kvalme hvis jeg ikke spiser ofte nok. Spiser mer enn før. Men holder meg til lette og sunne råvarer så jeg slipper å bli så forferdelig oppblåst :p
 
Apropo oppblåst, er forferdelig oppblåst. Og sulten. Gikk opp 32 kg med førstemann, tenkte unngå den smellen igjen siden det var et blodslit å få av seg den vekta. Var 65 når jeg ble gravid og 97 når jeg sjekket inn på føden, 12 dager før termin (!). Sa til mannen at "nå ryker jeg utpå igjen" når jeg ordna meg mat i dag, og fikk til svar "flaks at du er dødsfin når du er 97 kg også da!" *søt han er asså*. Men nei. Frister ikke å bli så stor igjen :)
 
Jeg må og spise mye for å holde kvalmen unna, men har egentlig ikke lyst på noenting.. ;)