mat mat mat mat!!!

rotehuet

Flørter med forumet
Jeg har fått en veldig apetitt denne gangen. Var ikke så veldig i starten, men nå... jeg kan spise fred fra jord føler jeg! Må bare passe på at det ikke er usunt og veeeldig feitende om det skal fortsette sånn så dette utover :P

Ja, det er nå man bør tenke at man ikke skal spise for to, men dobbel så sunt! :) 

Jeg MÅ spise hver 3 time ,ellers blir jeg veldig kvalm! :) 

ja et sunt :D
veit det er lett å ty til det mer usunne.. jeg var sulten hele tiden en periode og viste ikke hva eg skulle putte i meg for å bli mett nok! da kom jeg inn i en periode der.." jaja skal jo legge på meg uansett" fase..så da e det vel det samme hva eg putter i meg.. og åt sjokolade og anna drit i ukedagene! noe jeg normalt aldri gjør! den fasen er over heldigvis!

eter ca hver 3 time jeg og. frukt er godt :) fått dilla på røde druer eg da :D lag det et fruktfat ;)

ellers lager jeg meg grove vafler og har syltetøy på. eter 2-3 til kvelds, eller til frokost el lunsj :D de kan anbefalles! det er yngvar andersen's grove vafler og de smaker digg!! kjenner egentlig ikke at de er grove engang! så da kan kan man ete de med good samvittighet!
så vil du ha oppskrift, så si ifra :)

det er nok bare en periode, kroppen er nok i en fase der den merker at den trenger mere mat :)

Jeg må spise hele tiden men heldigvis klarer jeg ikke tanken på godteri lenger! Men jeg kunne veldig gjerne tenkt meg oppskrift på vaflene!! :D 

malin24 skrev:
 Men jeg kunne veldig gjerne tenkt meg oppskrift på vaflene!! :D 

så klart :) veldig lett å huske ;)

3dl havregryn
3dl sur melk (jeg bruker lett kefir, men du kan og bruke vanlig kefir el cultura)
3dl melk (lett el skumma)
3 egg
3 ss rapsolje
1/2 ts salt
1 toppa ts natron
1 toppa ts bakepulver
4,5 dl grovbakstmel

evt 1/2 ts kardemomme (dette er noe jeg har i, det gir de mer og bedre smak syns jeg :D )

la de svelle ca 30 min i kjøleskapet eller over natta.
stek de sånn at de blir mørk brune (jo lengre de står, jo bedre blir de! syns jeg! men ikke svarte da :P ) de er stive når du tar de ut, men blir myke når de blir kalde.
anbefaller å ete de med en gang! da er sprø og varme :) ( du rekker å ete opp en, mens den andre er i jernet :P tihi :)

digg med jordbær syltetøy og brunost. er man i det litt crazy hjørnet er de super gode med smør og sukker ;) Mmm :)

røra holder seg 2-3 dager i kjøleskapet. den blir litt grå og rar i fargen, men det er bare å røre om ;) den er ikke gammel :P
eter du 3 vafler hver gang, er den borte i løpet 2 dager :) røra blir iallefall 10 vafler.

de blir bedre for hver gang du eter dei! eg e hekta :D

kos deg! :D

malin24 skrev:
Tusen takk skal du ha! Gleder meg til å smake med GOD samvittighet 

ja det må du :) Yngvar lager ikke usunne oppskrifter han ;)

Back
Topp