MAT - MAT - MAAAAT!

Minni

Forelsket i forumet
Herlighet som jeg spiser! I går kveld etter vi la oss så sa jeg: Ååååh, jeg er så sulten! Han kommenterer: Du spiser jo hele tiden jo! Også spiser du til og med større måltid enn meg!
Haha! Ja jeg spiser faktisk mer enn han til middag nå!

Er ikke gira på sjokolade, snacks osv, men rett og slett MAT! Drømmer om taco, pizza, biff osv dagen lang! Regner med jeg lagrer opp litt før kvalmen setter inn for fullt om noen uker.

Sitter her og føler meg skrubbsulten samtidig som jeg er sprekkmett
Spiser hele tiden og har lyst på alt mulig bare det er spiselig hehe. Vet det går over når kvalmen blir dominerende. Hatt en sund dag i dag ja med bare spising og soving hehe...juhu og hei hvor det går

Det samme her...helt i starten sist jeg var gravid så våknet jeg på nettene skrubbsulten....og det samme hendte i natt:), men blir dette likt som sist så får det en brå slutt når kvalmen plutselig er der i uke 6. Får kose oss så lenge det varer!

I dag har jeg også vært skikkelig sulten, og gått og fyset på noe i hele dag. Pyton rett og slett. Og i dag var det bare søtt som fristet, enda jeg vet at det ville gjort meg kjempekvalm. Vi er skrudd sammen rart..

Nettopp hivd i meg to digre porsjoner ris og fløtesaus! Jepp, ingenting annet, kun det. Haha.. Var så sulten, og hadde ikke lyst på brødskive, så da ble det dette

Sulten hele tiden jeg også! Men brød frister ikke i det hele tatt :s Så nå har jeg begynt å lage ekstra middag så jeg har til frokost/lunsj neste dag ;p

Jeg også. Blir fort sulten merker jeg, men har lite lyst på snacks og godteri. det er mat jeg vil ha. Rart dette.

åååh mat, jeg vil ha mat, det var akkurat en saftig burger på tv...
Men når det kommer til at jeg skal spise er det ikke fristende likevel...

Her er det samme som sist, går med denne "ekstreme" sultfølelsen, men dårlig matlyst... Så får ikke trøkka i meg så mye!

Back
Topp