Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Grønnsaker som brokkoli, blomkål, søtpotet,salat smaker helt forferdelig. For ikke å snakke om surdeigsbrød, pesto og chiagrøt

Sånn fikk jeg det i første svangerskap. Takler det fortsatt ikke.Klarer ikke cola uten sukker lengre![]()
Ikke braSånn fikk jeg det i første svangerskap. Takler det fortsatt ikke.
og Pepsi Max klarer jeg ikke fra før avMista lysta på absolutt all sukkerfri brus.. så nå drikker jeg omtrent bare farris, og alkoholfri øl. Mista lysta på alkohol ifm forrige svangerskap og, helt snålt.Ikke braMå prøve å holde meg til brus uten sukker, men de andre blir så fruktige
og Pepsi Max klarer jeg ikke fra før av
![]()
Jeg og har mistet lyst på alkohol etter forrige svangerskap. Nyter ikke vin på kveldingen lengre.. helt merkelig ja.. og litt irriterendeMista lysta på absolutt all sukkerfri brus.. så nå drikker jeg omtrent bare farris, og alkoholfri øl. Mista lysta på alkohol ifm forrige svangerskap og, helt snålt.
Mannen spretter ølen hver fredag, og der sitter jeg med brusen min
Jeg har også mistet lysten på brus, klarer å drikke det - men det frister ikke. Mer lyst på isvann, frisk juice eller sprudlevann med smak! Og sistnevnte har jeg ikke likt før!Har veldig lite lyst på brus. Og merkbart mindre lyst på sjokolade. Blir mye iste i stedet!
Samme her, bare frister absolutt ikke! Litt syrlig og frisk eplejuice (Coop sin på flaske er sykt god), samt sprudlevann med smak er også favoritter her!Jeg har også mistet lysten på brus, klarer å drikke det - men det frister ikke. Mer lyst på isvann, frisk juice eller sprudlevann med smak! Og sistnevnte har jeg ikke likt før!![]()
Emojis ble visst ikke vist i det jeg skrev. Mente å skrive: kaffe og kjøtt. Craver varm kakao og agurkKaffe og kjøtt craver varm kakao og agurk