Mat man ikke klarer

Lakris.. man skal ikke spise så mye av det men jeg greeeeier ikke å motstå. Slik var det forrige gang også, så jeg spiser litt nå og da isteden for å sluke mengder. Bare for å stilne suget.

Hadde dilla på agurk, men nå blir jeg kvalm bare av tanken

Lagde sandwich med egg og bacon. Tok to biter, og bare «nope»! Så frokost ble 1/2 peshwari nan fra gårsdagens middag..

Så trist at kaffe ikke smaker noe godt lengre :(
Kunne virkelig trengt det for å våkne litt, er så trøtt for tiden

Kaffe er døden. kan ikke være i samme rom som en kaffekopp :hungover: Grønnsaker som brokkoli, blomkål, søtpotet,salat smaker helt forferdelig. For ikke å snakke om surdeigsbrød, pesto og chiagrøt:meh:

Ikke bra :oops: Må prøve å holde meg til brus uten sukker, men de andre blir så fruktige:hilarious: og Pepsi Max klarer jeg ikke fra før av:p
Mista lysta på absolutt all sukkerfri brus.. så nå drikker jeg omtrent bare farris, og alkoholfri øl. Mista lysta på alkohol ifm forrige svangerskap og, helt snålt.

Mista lysta på absolutt all sukkerfri brus.. så nå drikker jeg omtrent bare farris, og alkoholfri øl. Mista lysta på alkohol ifm forrige svangerskap og, helt snålt.
Jeg og har mistet lyst på alkohol etter forrige svangerskap. Nyter ikke vin på kveldingen lengre.. helt merkelig ja.. og litt irriterende :hilarious: Mannen spretter ølen hver fredag, og der sitter jeg med brusen min:laughing002

Har veldig lite lyst på brus. Og merkbart mindre lyst på sjokolade. Blir mye iste i stedet! :)

Alt jeg spiste før :sorry: Orker ikke tanken på det lenger..

Har veldig lite lyst på brus. Og merkbart mindre lyst på sjokolade. Blir mye iste i stedet!
Jeg har også mistet lysten på brus, klarer å drikke det - men det frister ikke. Mer lyst på isvann, frisk juice eller sprudlevann med smak! Og sistnevnte har jeg ikke likt før!:p

Jeg har også mistet lysten på brus, klarer å drikke det - men det frister ikke. Mer lyst på isvann, frisk juice eller sprudlevann med smak! Og sistnevnte har jeg ikke likt før!:p
Samme her, bare frister absolutt ikke! Litt syrlig og frisk eplejuice (Coop sin på flaske er sykt god), samt sprudlevann med smak er også favoritter her! :)

Kyllingfilet!!! Fysj, blir dårlig av tanken på både smaken og konsistensen, urrhhg!!

Back
Topp