Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Olivenolje og kompakt grovbrød…. Konsistensen av olivenolje er blitt helt pyton. Og brødet må være skikkelig luftig for at det er godt. Blir det for grovt eller tett (som jeg egentlig likte best før), så spytter jeg det ut.
Sjokolade og kaffe fikk jeg skikkelig avsmak på sist, og det frister svært lite nå! Så spørs om det blir samme nå. Regner med det blir en god del ting slik som sist egentlig! Da var det ikke noe søtt som frista, og lite mat generelt - spiste mest frisk frukt, yoghurt og knekkebrød med pålegg.
Jeg kaster opp av å ha tyggegummi i munnen,veldig merkelig.syntes og lukten er kvalmende. Er heller ikke så glad i kullsyre for blir så full i magen av det,til vanlig elsker jeg Pepsi Max. Hadde ikke problemer med brus forrige svangerskap.
Forbauser meg skikkelig at jeg har NULL lyst på kaffe! Tror ikke jeg har drukket på hvertfall 3 uker nå. Fra å drikke daglig, og i starten av svangerskapet var det skikkelig vanskelig å ikke gå over koffeingrensa. Men nå, frister virkelig ikke! Drikker et par kopper fruktte om dagen, ellers vann.