Mat lysten tilbake :)

tyren86

Forelsket i forumet
Ååååå i dag er matlysten på topp og det er deilig. Jeg koste meg med ett deilig horn til frokost og nå er det en stor ost og skinke tettsted etterfulgt av en ny bakt skolebolle og ett glass deilig cola :) hurra for matlysten og mindre kvalme :) jippiiiiii :) flere som har fått igjen matlysten? Er ni uker i dag :) image.jpg

Håper dere blir bedre også :) jeg har funnet ut at trikset er å kjøpe seg balett og faktisk bare ta meg bryet til å lage det. Det smakte himmelsk godt og jeg kunne spist enda en. Så i dag blir det innkjøp av Bagetter :)

Jeg har også plutselig fått matlysten tilbake, og kvalmen er borte. Men jeg er bare 8+5 så jeg ble litt engstelig.. Er det ikke litt tidlig at kvalmen gir seg nå? Med de to første var jeg kvalm hvert fall til uke 16.

Min begynte å gi seg i uke 8. Tro det er ganske normalt. Jeg var på ul i går og alt var fantastisk bra :) bare nyt det :)

Det går sikker fint med knøttet :) Jeg har jo ingen andre indiksjoner på at noe er galt, ingen blødning eller smerter (utenom litt murrringer som er normalt). Jeg skal på tidlig ul i uke 10 så krysser fingrene og håper at alt er bra :)

Spennende :)

ååååååååååå Det va skikkelig dårlig gjort!!! hehehe skolebolle har vært min stooore synde til nå.. hihih vil å ha.......

Jeg skal bake har jeg funnet ut. Skolebolle. Hipp hurra for ferdig bolle pose deig :)

lurt slik at man alltid har tilgjenngelig om dilla skulle melde seg ;)

Hørtes deilig ut med matlyst!!! Vil jeg også ha.

jeeeei!! har begynt å ta seg opp her å, godt å kunne pise en normal porsjon mat igjen,og et helt glass med drikke uten å spy :D meeen venter liksom på kvalmen hele tiden :S

jeg har troen på at når formen blir bedre nå blir den bedre for resten asvangerskapet. :)

Så bra :D

Så bra godt ut ja :) Her har også kvalmen begynt å gi seg :) Ble llitt bedre i midten av uke 8, er nå i midten av uke 9 :) Ble litt bekymret først, men kvalmen er langt ifra borte, er kvalm på tilimorgenen og kveldene enda :/

Så bra :) godt det er fler som blir bedre :)

Back
Topp