mat lei, å lite mat lyst :/

Lykke liten

Glad i forumet
Sensommerbarna 2019
Siste uka har eg ikkje villet hat mat å spiser lite siden eg ikkje vil ha noe :/ noen som har noen tips på hvordan eg kan komme øve dette? Er jo sulten men ingen mat frister.
 
Kjøp inn masse forskjellig frukt/grønt.. Kjenner du at du burde ha i deg noe,del de i biter å spis med gaffel fra en skål :) Mer fristende med en gang,iallefall i mitt tilfelle ;) Lykke til!


23. Oktober 2014 <3
 
jeg har ikke heller alltid matlyst ..(har alltid spist mye) .så tar meg noe frukt..hjelper litt :)
 
Liker jo fruktnå bær, men er litt lei det siden eg spiste så masse i starten :9 hva hekta på røde søte epler og bær i skål med vaniljesaus :) kanskje eg skulle prøve å dele frukten sette det på bordet kanskje det frister mer då ja :)
 
Jeg var litt slik en periode, og det som hjalp meg var enten brød med noe på, eller boller :p
Eneste som fristet. Hvitløksbrød, naanbrød, pizza på tykk bunn med lite fyll, rundstykker med bare bittelitt pålegg. Eller småboller, eller kanelboller, men med veldig lite kanel :p Helst bare smør og sukker omtrent i svingene!
 
Back
Topp