Mat i varmen?

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Hva spiser dere i varmen?
Spiser dere mange måltider?

Jeg synes det er så varmt at matlysten forsvinner.
Mer lyst på seigmenn, is, og kvikk lunsj! Spesielt nå på kveldene. :p

Kostholdet mitt er helt merkelig nå som det er så varmt.. Jeg spiser 1 el to kurver med jordbær hver dag (det MÅ jeg ha) Vannmelon er også veldig viktig, spiser to skiver til frokost og utenom det spiser jeg litt middag. Spiser også litt sjokolade innimellom jah!! Men det jeg lever mest på nå er som sagt jordbær og vannmelon!! hehehehe.. og sjokolade! :D

Syns det er lite plass i magen. Egentlig bare frokost som går ned som normalt... Har lyst på saft is, vann med isbiter og Japp!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Spiser desverre alt for lite når det er varmt og det resulterer i at jeg blir slapp og kvalm...
Forsøker å starte dagen med havregryn men desverre er jeg ikke alltid god nok der heller.

Godt å høre at det ikke bare er meg! :)
Jeg som skulle være flinkere og greier, men klarer ikke i denne varmen. :confused:

Her er det veldig lite plass til mat for tiden, så det blir ikke spist så mye.
Og det er heller lite som frister.

Laget meg en smoothie nå med isbiter, en blå bær yogurt, frosne jordbær og bananer. Deilig avkjølende;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Her går frokost som normalt, men magen blir mer og mer full utover dagen. Middag frister sjelden, men har endt opp med pasta/kyllingsalat til middag flere dager - lett mat og enkelt! Vannmelon og saftis blir det også en del av - tenker det er greit siden jeg da får i meg mer væske. Ellers blir det ofte youghurt mot slutten av dagen, for å slippe å få så innmari mye halsbrann når jeg legger meg. Å ikke spise mat sent på kvelden har også fungert bra mot halsbrann...

Jeg spiser ikke så lite nå jeg... Syns jeg blir innmari fort sulten, og orker ikke å gå rundt sulten... Men merker jo at jeg blir fortere mett da... Jooo, blir litt saftis her også ;-)

Back
Topp