Mat i dåpen

koldtbord... og kaker...

Jeg skal bake maaasse kaker & makroner - "makronslott". Bestille snitter og lage maaasse vårruller.

Min elskede ble født 20.08.2013

Vi skal ha hjemmelaget betasuppe, og stort kakebord sim dessert;-)

Det står mellom helsteik og tilbehør eller bacalao og gryterett.. Masse kaker til dessert! Familien min ELSKER å bake!:p skal sies at til min konfirmasjon hadde jeg 20 kaker!! De klarer ikke bli enig om hvilke kaker som skal bakes, så da bakerse lik så godt alt:p

Vi har tenkt å ha koldtbord og rømmegrøt. Når jeg leser det forskjellige her inne, så blir jeg usikker.

Vi skal spise middag på restaurant og deretter hjem for kaffe og kaker :)

<3<3 Lillesøster ble født 08.08.13 <3<3

Vi har tenkt å ha koldtbord og rømmegrøt. Når jeg leser det forskjellige her inne, så blir jeg usikker.
Korfor blir du usikker ? Du serverer jo det du vil , vi sier bare ka vi skal ha :) eg elsker koldtbord , så vi lager det selv då vi sparer mange tusen på det ;)

Korfor blir du usikker ? Du serverer jo det du vil , vi sier bare ka vi skal ha :) eg elsker koldtbord , så vi lager det selv då vi sparer mange tusen på det ;)
Fordi vi fikser alt selv, og må innrømme at noen av forslagene her ser mindre tidkrevende ut, i tillegg til at vi hadde koldtbord med eldste. Ender nok på det uansett. Det er jo så godt ;)

Fordi vi fikser alt selv, og må innrømme at noen av forslagene her ser mindre tidkrevende ut, i tillegg til at vi hadde koldtbord med eldste. Ender nok på det uansett. Det er jo så godt ;)
Sånn ja , ja det skjønner eg :) me og lager alt selv ;)

Denne gangen har jeg skikkelig lyst på snitter så da bestiller vi det :-) forrige gang hadde vi koldtbord som vi laget selv :-)

Back
Topp