Mat i dåpen

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
nå nærmer det seg dåp her i huset, og jeg er meget i tvil om hvilken mat vi skal servere... Hadde først tenkt å lage club sandwich og servere med pastasalat. Men så må jeg lage alt klart dagen før og da blir sandwichene bløte. Æsj. Så tenker jeg på om kyllingsuppe kan være tingen? Eller om vi kanskje skal servere bakt potet?! må nok uansett ha et par venninner som hjelper til med å varme opp og ordne på kjøkken. Noen forslag til andre enkle (og billige) retter? evnt gode oppskrifter på bakt potet o tilbehør? :D

Hvor mange blir dere da? Vi skal servere gryterett med ris, salat og brød...

Forrige gang serverte vi kald laks, gjorde alt klart dagen før.. Denne gangen tror jeg det blir grilling.. Vurderer å ha bryllupet ute og da tenkte vi at siden dåpen blir på samme tid så kan vi tese litt arrangement og mat og sånn.. Minibryllup, liksom.. Blir jo bare 1/3 så mange gjester i dåpen:-)

vi blir ca 30, kun foreldre og søsken med barn...

Vi skal ha navnefest, ikke dåp, men festen blir jo lik. Vi skal ha det ute i hagen, og serverer derfor grillmat. :)
Vi blir nok ikke så mange siden hele min familie bor langt unna.

Gryterett er jo en klassiker, lurt!
å kunne ønske vikunne grille, men tror det blir litt for kaldt... :P
hmm vanskelig dette her, men gryte er et meget godt alternativ, kan forsåvidt bestilles ferdig også hos slskteren her. Skal sjekke det ut!

Back
Topp