Mat: hva er sykt digg akkurat nå?

Nimmelim

Glad i forumet
Det går mye egg. Bløtkokt egg er sykt digg! Også fikk jeg akkurat øynene (eller munnen) opp for kiwi. Himmel! Har allerede drukket noen liter appelsinjuice de siste ukene :)
 
Sellerirotmos med smør! ..og sursildo_O Er normalt veldig glad i egg, men nå om dagen frister det ikke. Kan ha en sammenheng med at jeg alltid spiser to bløtkokte egg til frokost, og nå er det ikke mulig å få i seg mat før litt utpå dagen :confused:
 
Tørt lyst rundstykke med smør og ost! :) Eneste jeg klarer å få i meg som holder seg nede, men klager ikke, for det er sykt godt! :D
 
Ingenting er godt her for tidå :/ brus er godt å drikka da men ellers har kvalmen heilt overtatt kroppen.
 
Kylling! Helst kyllingvinger ??? :)
Og så er det helt rart, for jeg har spist og hatt lyst på grapefrukt hver eneste dag i over et halvt år, men etter at jeg ble gravid er lysten borte.
 
Er det mange som er kvalme nå? Jeg har termin 10. August og har heldigvis sluppet unna foreløpig. Forrige svangerskap ble jeg kvalm nesten med en gang jeg fant ut jeg var gravid. Blir jo litt bekymra nå da, selv om jeg vet at det er normalt :)
 
Er det mange som er kvalme nå? Jeg har termin 10. August og har heldigvis sluppet unna foreløpig. Forrige svangerskap ble jeg kvalm nesten med en gang jeg fant ut jeg var gravid. Blir jo litt bekymra nå da, selv om jeg vet at det er normalt :)

Er ikke kvalm, litt småuggen og ganske sulten derimot. Har også termin 10.august:)
 
Back
Topp