Mat hunger

Maggie1

Flørter med forumet
Å kjære folk for en matlyst jeg har for tiden, blir litt stresset kjenner jeg. :) Det heter man skal spise et eple ekstra i 1. Trimester. Jeg må ha myye mer!! Har liksom ikke helt kontroll. Jeg var også litt sånn i mitt forrige svangerskap i begynnelsen, men er mye verre nå... Noen som kjenner seg igjen? Det nevnes stadig at man ikke skal spise for to, men kroppen skriker etter mat...da må det vel være noe i det? Eller er det bare psyken...? :)

Ja, fader og altså... Eneste jeg tenker på når kvelden kommer er maaaat,mat, mat!

Ja, jeg klarer ikke stoppe og spise før jeg er mett! Og det skal mye til, huff egentlig skulle jeg ikke spist noe som helst etter som jeg allerede er så utrolig mye over normal vekten min allerede, lurer på hvor mye jeg kommer til å veie på slutten av dette svangerskapet, det meste jeg har lagt på meg var nesten 30 kg, da var jeg svær! Nå blir det pluss enda 10, jeg misunner såå di som slipper å legge på seg så mye og som bare har den fine kulen, synes ikke jeg er noe fin når hele meg er svulmende..

Åh huff ja! Særlig på kvelden når jeg er slapp og har lite energi. Vi skal bort i helgen så kjøleskapet er nesten tomt, men jeg fant is i fryseren... Dessverre ender jeg fort opp med å bli enda mer kvalm etter fråtsingen. I går spiste jeg tapas på restaurant og jeg spiste som vanlig til jeg ble mett. og så ble jeg skikkelig kvalm :/ Mannen min spurte meg i sted om hvorfor jeg ikke får lyst på noe sunt... Så jeg får gi det en sjanse også og kjøpe inn litt sitrusfrukter (for det er det eneste jeg klarer å tenke på akkurat nå- salte og syrlige smaker).

Har dere lagt på dere noe så langt i svangerskapet? I kilo altså?
Jeg føler jeg spiser som en hest, men går ikke opp noe særlig (enda). Godt er det siden jeg er slightly overvektig fra før. Jeg har som mål å ikke gå opp mer enn 10 kg- men huff- hvordan skal dette gå når jeg kan spise en bøffel hver kveld???

Lagt på meg ca 3,5 kilo alt, og sulten heeeele tia!!!!!!! Små spiser og små spiser, blir aldre mett, og blir jeg sulten så blir jeg kvalm, så må spise å:p uff spent på hvordan dette blir, hadde allerede 10 kilo som skulle vekk før graviditet, og de får jeg bare vente med å trene vekk:p

Blir aldri mett jeg heller! Spiser og spiser, men er enda sulten...
Men heldigvis nå så er jeg over den kvalmeperioden, og nå liker jeg faktisk knekkebrød og andre sorter mat igjen! Så jeg prøver å døye sulten med knekkebrød i stede for en sjooooookolade (som er veldig fristende) ;)

Jeg spiser ikke nødvendigvis så mye, men må spise ofte, og til sammen blir det en del. Jeg blir plutselig sulten, og da MÅ jeg ha mat med en gang. Har aldri kjent sånn sult før, det gjør vondt! Jeg kan vokne opp midt på natten og omtrent krype meg inn på kjøkkenet for å få meg et knekkebrød :P Derfor prøver jeg å passe på å alltid ha noe å gumle på i nærheten :P

Skriver under på denne ulvehungeren ja! Har nå lagt på meg 2,5 kg allerede, og jeg misliker det sterkt! I de to forrige sv.skapene la jeg ikke på meg i det hele tatt i 1 trimester, så dette er uvant og jeg liker ikke å "miste kontrollen" over vekta. Meeen man må vel legge på seg i sv.skapet og jeg skal vel alltids greie å trille meg i form igjen etterhvert ;) Håper bare energien kommer tilbake snart så skal jeg trimme litt mer igjen, savner å være i form.

Back
Topp