• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

mat etter spysjuka..

LilleBall

Forumet er livet
Jadda, inatt så fikk jeg skikkelig spysjuka.. Satt på do med bøtte på fanger.. mmmmmmm [:'(]

Har løgge i heile dag og vært dårlig, men nå begynner jeg og kjenne at kvalmen trekker seg tilbake.. Har ikke cola her siden ingen ville handle for meg (forstårlig nok), men hjelper eplejuice.. Kan jeg drikke litt av det? Har dere ellers noen gode råd til mat man kan begynne og spise?

Eplejuice er bra.

Vet ikke hva man bør begynne å spise. Jeg spiser alltid det jeg føler at jeg kan få i meg etter spysjuka.

Jeg ville ha begynt forsiktig med salte kjeks, knekkebrød eller salt potetgull. Og du, det er dårlig gjort at ingen ville kjøpe cola
til deg, jeg hadde glatt gjort det- trenger jo ikke kline med deg for å lever en cola vøtt[;)] God bedring!!

Tusen takk for svar [:)] Da prøver jeg litt eplejuice.

ORIGINAL: MiLfYwAy

Jeg ville ha begynt forsiktig med salte kjeks, knekkebrød eller salt potetgull. Og du, det er dårlig gjort at ingen ville kjøpe cola
til deg, jeg hadde glatt gjort det- trenger jo ikke kline med deg for å lever en cola vøtt[;)] God bedring!!

Hehe.. Nei, det er jo sant det [:D] Satser på at men bedre halvdel tørr komma i morgen med noe og drikke.
Tusen takk for tipset i matveien [:)]

Back
Topp