Mat/drikke som ikke frister

Julie:)

Andre møte med forumet
Har alltid hørt om at cravings er vanlig i svangerskapet, men har foreløpig ikke hatt det. Isteden er det flere ting som jeg likte veldig godt før, som ikke frister i det hele tatt nå! Som Pepsi Max, kaffe og salami. Noen flere som har det sånn?
Er jo helt greit, spekemat må man jo uansett holde seg unna og skulle jo kutte ned på koffein også. :)

Eg har avsky mot det meste av drikke :-p slite kvar dag med å finne noko som eg klare å drikke sånn at eg ikkje blir dehydrert og kvalm. Favoritten før va Pepsi Max, men nå klare eg ingen lett drikker. E slankeoperert så eg reagere jo om eg får for mykje sukker, og eg klare ikkje bare vatn... jaggu ikkje enkelt dette livet :-p håpe det snur om nåken veker :-)

Ja, lasagne, taco, spaghetti og kjøttsaus og laks frister ikke. Generelt middag er jeg ikke så keen på!

Sønnen min er veldig glad i Mr. Lee nudler, og jeg kjenner at lukten av krydderet byr meg skikkelig imot :yuck: Og smågodt syntes jeg er helt forferdelig nå :hungover:

Er veldig lite giret på mat, spesielt kjøtt og alt som er tomatbasert, proteiner og fett frister så absolutt ikke og er nok til at jeg blir dårlig av tanken.. har fått veldig redusert appetitt og kan fort glemme å spise fordi jeg ikke har noe matlyst

Har verken noen spesielle cravings, eller noe jeg absolutt ikke kan fordra faktisk! Merkelig..

men i det generelle er det egentlig ingenting som frister på en måte..
altså, jeg spiser fordi jeg vet jeg må, eller av vane, men er liksom.. hmm .. matlei? Kan man forklare det sånn tro?

Pleide å kose meg med Munkholm til maten, men nå er det så utrolig kvalmende at det halve kunne vært nok :hilarious:

Jeg har fått så stygga på mat med krydder, taco, indisk, mexikansk, krydderblandiner som grillkrydder, og lignende.
Mannen foreslo mexicansk tomatsuppe i stad, og jeg brakk meg :hilarious:

Hva jeg absolutt ikke kan ha varierer fra dag til dag. Faktisk så ille at jeg dra og kjøpe en ting jeg har lyst på, for så å få full avsmak bare av tanken når jeg kommer hjem :hilarious:
Men de siste ukene har iskald mandarin rett fra kjøleskapet og kuli juice vært en skikkelig slager :D

Fått dilla på solrik og brød med ost i mikroen. Sunn mat frister dessverre ikke! Heller ikke kjøtt. Drakk pepsi max daglig før, men nå smaker det helt annerledes :yuck:

Lever på sesam og havsalt knekkebrød med kvitost.. det går og nokre liter med appelsinjus for tida.. craver virkelig salt lakris men prøver å begrense det inntaket..:smiley-angelic002 all graps mat frister og.. ekte kjøtt, type steik etc frister ikkje...
Kaffi og te frister heller ikkje lengre..:wtf:

Har ikkje klart å drikke kaffe på 6 veker o_O Blir kvalm av tanken haha.. drakk det før, kvar dag. Og nudler har eg syns vore såå godt før, men klarer det bare ikkje.. Har cravings på Salma laks (sushi) mmmm :happy:

Har mistet all lyst på godteri :nailbiting: er egentlig typen som har lyst på sjokolade hver dag:hilarious:

Back
Topp