Mat allergi?

maibarn <3

Forelsket i forumet
MAI 2013
Noen som har erfaring med å bli mer følsom for/ allergisk mot enkelte matvarer når man er gravid??

Tåler plutselig ikke melk lenger, slitsomt i og med det er melk i det meste xsmile16

Ingen allergier så kan nok ikke komme med noen råd der, men merker jo at jeg lettere kan få halsbrann og vondt i magen så blir jo påvirket av at jeg er gravid.

Ehm.. Kanskje!! Når jeg spiser mye hvete som pasta og brød får jeg sinnsykt vondt i magen, og må løpe på do :p Veldig rart! Ellers tåler jeg plutselig ikke hundren til svigermor lengre :p

Ehm.. Kanskje!! Når jeg spiser mye hvete som pasta og brød får jeg sinnsykt vondt i magen, og må løpe på do :p Veldig rart! Ellers tåler jeg plutselig ikke hundren til svigermor lengre :p
Mener du hunden? Jeg "tålte" iallefall ikke lukta av vår hund i første svangerskap, ikke akkurat en allergi, men syntest at den luktet kjempevondt xsmile8 Syns ikke det er noe problem denne gang xsmile3

Jeg er blitt mye mer var på sterk mat ala kinesisk og thai. Passer på å ha biola i nærheten. Ellers ingen allergier, men får lettere magevondt/luftsmerter og halsbrann! Aldri vært plaga med halsbrann tidligere.

Her har all allergi blusset opp igjen. Det er vanvittig kjipt.. Men jeg tror nå det har mer med dietten å gjøre enn selve graviditeten... Det er jo ingen som støtter Low Carb diett i et svangerskap, og det har vært det eneste som har fungert på min allergi, så da får jeg nok bare leve med dette i 5 måneder til...

Back
Topp