Massevis av murring mellom EL og IKM..

Chevron

Gift med forumet
Julibarna 2019
Juliknøttene 2022
Noen som har opplevd, og som ikke var gravide?

Har ikke det selv, men er 13 DPO og negativ.. *Frustrert*

Ja...[&o]
Er sånn hver syklus...

ORIGINAL: KjerstiM

Ja...[&o]
Er sånn hver syklus...

Du har min største medfølelse! Er tross alt bare 1pp, om en skal kalle det det, men kjenner at jeg er så lei meg, mye mer enn forventa, for trodde virkelig det klaffa.. [&o] Ordentlig kjipt!

jeg hadde det sånn da det viste seg jeg var gravid[:)]

Jeg og har det... er på 6dpo idag, har hatt en del murringer de to siste dagene... men skjønner ikke hvorfor..

ORIGINAL: Chumalunga

ORIGINAL: KjerstiM

Ja...[&o]
Er sånn hver syklus...

[&o]

ORIGINAL: EricaJenta

jeg hadde det sånn da det viste seg jeg var gravid[:)]

Jeg også hadde det slik sist gang, men testet ikke før 3 dager etter ikm da, så aner ikke om jeg er av dem som tester positivt sent, eller om det bare ikke er spire der..

Har det slik nå pluss at jeg er hissig.. å er nesten 9 dager til IKM..
Men er også kansje bare 5% sjans for at jeg er gravid.. så skjønner lite.. kansje TR kommer før tia[8D]

ORIGINAL: Laguna

Jeg og har det... er på 6dpo idag, har hatt en del murringer de to siste dagene... men skjønner ikke hvorfor..

Her også murret det ganske bra allerede fra da av, og 6-7 dpo var det sånn at det var virkelig ubehagelig. Så overbeviser jeg meg selv om at murringa bare er innbilning, men så kommer det jo nye stikk i høyre eggstokkområde og enda mer murrende livmorgreie. Blir jo småsprø av dette!

ORIGINAL: *Julekula*

Har det slik nå pluss at jeg er hissig.. å er nesten 9 dager til IKM..
Men er også kansje bare 5% sjans for at jeg er gravid.. så skjønner lite.. kansje TR kommer før tia[8D]

Pleier TR komme før tia da? Her murrer det strengt tatt bare en dag før jordbærekspressen, som vanligvis er i rute [8D] Plagsomt med kropp altså!

Kan jeg spørre hvorfor så liten sjangs..? Må ikke svare om du ikke vil!

Back
Topp