Masse vann i beina....

Theamor

Begynner å like forumet godt nå :)
...etter fødselen. Er det noen som hat opplevd det før, trodde faktisk at det skulle bli borte ganske kjapt etter fødsel, men neida. Jeg fødte for 4 dager siden, og beina mine er jo bedre, men det er neimen ikke mye. Noen som har noen tips/erfaringer å dele her?
Jeg gikk opp mye i vekt, og det meste henger igjen. Endte på 26 kg +, og er kun 8 kg - foreløpig. Mye av dette vet jeg jo hva som må til for å ordne opp i, men det som er vann skulle jeg gjerne vært kvitt asap.

Nydelige lillesøster kom 31.07 :D Termin var 05.08.

Svigerinna mi hadde ganske mye vann i kroppen i fjorten dagers tid etter fødselen.. Vet det ikke er noen trøst.. Mn sirkulasjonen trenger sikkert litt tid på å normalisere seg, og hormonene er jo skikkeli på utur etter en fødsel.. ;)

Kan det ikke være på grunn av varmen? At det henger igjen ekstra nå? Jeg hadde helt sinnsyke ødemer sist svangerskap, men da fødte jeg i desember og da var det kaldt og jeg var fort kvitt de. Har mye ødemer nå og, men mistenker at det er varmen :-)

Jeg har aldri hatt noe særlig vann i kroppen tidligere (litt i forrige svangerskap), men nå er det så vondt oppå føttene. Det har vært det lenge, men håpet virkelig at det skulle forsvinne på "magisk" vis. Får heller satse på mye vanninntak, og fysisk aktivitet... Hmmm.

Nydelige lillesøster kom 31.07 :D Termin var 05.08.

Kan godt ta noen dager før det forsvinner helt, men borte blir det til slutt skal du se ;)

* Lillesøster kom 26.juli, termin var 19.08 *
* Sladrer med Lillemirakel *

Kan godt ta noen dager før det forsvinner helt, men borte blir det til slutt skal du se ;)

* Lillesøster kom 26.juli, termin var 19.08 *
* Sladrer med Lillemirakel *

Jeg har fortsatt vann igjen. Gikk opp ca 18 kg og bare mistet 2 kg. Så her er det mye å ta tak i. Må også fokusere på kostholdet da jeg har den sultfølelsen.

Etter min første fødsel var det som om alt vannet i kroppen sank ned i føttene, kunne ikke bruke sko på en uke... Etter ca. 14 dager med mye svetting, ble det bedre, og nesten 8-10 kg mer ned i vekt I løpet av de dagene...

Back
Topp