masse utslett rundt munnen

Daniel får det.. På helsestasjonen sa de at det enten kom av at han ikke tålte smokken.. Eller så kan det være hvis han sikler mye.. At det ofte er fuktig rundt munnen hans.. At det er derfor det blir utslett[:)]

Elias har det også. Tror det er fordi det blir fuktig under smukken. Vi smører med A-creme. Funker fjell!

Sikker som de andre sider at det kan komme om han sikler mye. Om hanj bruker smokke kanj du prøve den air smokken til mam.. 

ORIGINAL: Superjenta09

Sikker som de andre sider at det kan komme om han sikler mye. Om hanj bruker smokke kanj du prøve den air smokken til mam.. 

Hvilken er det? det med sånn stoooor åpning åå begge sider? Eller sånn som Elias har signaturen min?

Ylva og har det, er fordi hun sikler så masse..
Mam Air er de med stor åpning og bare en bøyle rundt.
De er 6mnder + men Ylva tar dem fint iallefall [:)]

Det har Oskar også,å han bruker ikke smokk..Men det er sånt som kommer og går..

ORIGINAL: MissVega

Var det jeg trodde ja, at de var fra 6 måneder... Men Elias er jo 5 mndr, så vi kan jo fint prøve dem også [;)]

ORIGINAL: BlessItBe

Var det jeg trodde ja, at de var fra 6 måneder... Men Elias er jo 5 mndr, så vi kan jo fint prøve dem også [;)]

Jeg sammenlignes 4+ og 6+ og det var ikke store forskjellen gitt! Hun liker de med "bøyle" bedre fordi de klarer hun å ta ut og inn [8D]

ORIGINAL: BlessItBe

Jeg sammenlignes 4+ og 6+ og det var ikke store forskjellen gitt! Hun liker de med "bøyle" bedre fordi de klarer hun å ta ut og inn [8D]

Droppa den 3+ da han var 3 månder vi, de var litt små. Men de 4+ elsker han [:)] Så da kommer han nok til å like disse å. Han også tar ut smukken, snakker til den og putter den inn igjen. ikke alltid rett vei men :P

Ja eneste forskjellen var at den er bittebittelitt lenger, men det er ikke snakk om mye!
Ylva gjør det samme, moro saker!
De 3+ slutta vi og med for en stund siden, de var ikke interessante og datt rett og slett bare ut [8D]

Back
Topp